درخشش دنباله دار پدیده های نوجوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ های برتر

تیم تنیس روی میز مردان دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سی امین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، با درخشش پدیده ۱۷ ساله خود مقابل تیم عقاب نهاجا تهران به پیروزی قاطع رسید.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، سی امین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز مردان باشگاه‌های ایران جام شهدا، عصر امروز در آکادمی امیر احتشام زاده فدراسیون تنیس روی میز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری شد. 

تیم دانشگاه آزاد اسلامی که فصل گذشته به مقام سوم لیگ برتر رسیده بود، امروز با میدان دادن به نوجوانان و جوانان مستعد به مصاف عقاب نهاجا تهران رفت و ۵ به صفر پیروز شد.

تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی با سرمربیگری دکتر مهران احدی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان، در سال های اخیر فرصت طلایی برای رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان مستعد این رشته فراهم کرده است. پس از درخشش بنیامین فرجی ۱۱ ساله (جوان ترین بازیکن لیگ برتر تنیس روی میز مردان کشور)

و نوید شمس ۱۷ ساله، حالا فرصت به مبین علیپور ۱۷ ساله رسیده تا با حضور در بالاترین سطح رقابت های تنیس روی میز کشور شایستگی و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. 

مبین در دو مسابقه اخیر در لیگ برتر با نتیجه قاطع ۳ به صفر مقابل حریفان مطرح خود به پیروزی رسیده و نشان داده در آینده نزدیک حرف‌های زیادی در سطح نخست تنیس روی میز کشور و حتی جهان خواهد داشت.

این جوان گرایی و فرصت سازی برای استعدادها و نخبگان ورزشی در واقع در راستای سیاست‌ها و اولویت‌های مرکز ورزش و تربیت بدنی بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که دکتر امیرعباس لشگری، رئیس مرکز بارها از آن سخن به میان آورده بود.

این در حالی است که درخشش خیره کننده امیررضا عبدالی، پدیده ۱۶ ساله تیم قایقرانی روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان جوان ترین ورزشکار لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور، نگاه کارشناسان و اصحاب رسانه را به خود جلب کرده است‌.

شاگردان دکتر مهران احدی در تیم دانشگاه آزاد اسلامی، عصر فردا به مصاف مقاومت تبریز می روند.

دکتر رضا بهدری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز سرپرست و مربی بدنساز تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی است و برای آماده سازی این تیم زحمات زیادی را متحمل شده است.

کد خبر: 1127230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =