تغییرات بلای جان ذوب آهن شده!

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تغییرات زیاد را عامل افت تیمش می داند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال ذوب آهن در نیم فصل نخست لیگ امسال نتایج چندان خوبی کسب نکرد و در پایان هفته شانزدهم با 18 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت و این روزها در حال سپری کردن مراحل آماده سازی جهت جبران امتیازات در نیم فصل دوم هستند.

در همین خصوص مسعود ابراهیم زاده مدافع این تیم طی گفتگویی که با خبرنگار ما انجام داد، گفت: در حال انجام تمرینات هستیم تا انشاالله بتوانیم در نیم‌فصل دوم تیم بهتری را روانه مسابقات کنیم و به جایگاهی که ذوب‌آهن لیاقتش را دارد برسیم.

او در مورد عملکردشان در نیم‌فصل اول ادامه داد: در هفته های ابتدایی خوب کار کردیم اما بعدش هرچه جلوتر رفتیم نمی‌دانم چرا آنطور که می‌خواستیم نتیجه نگرفتیم. به هر حال هر چه که پیش می‌رویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و باید حواسمان را جمع کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

این بازیکن که شنیده می‌شود از فولاد خوزستان پیشنهاد دارد در این خصوص توضیح داد: بله من از فولاد پیشنهاد دارم و دو باشگاه در حال مذاکره هستند و شخصا دخالتی در این موضوع نخواهم کرد. انشاالله هر چه قسمت است همان پیش بیاید. اگر در ذوب آهن بمانم قطعا تمام تلاشم را برای این تیم انجام خواهم داد و اگر هم به فولاد بروم برای ذوب آهن که چندین سال در آن توپ زده‌ام آرزوی موفقیت می‌کنم.

ابراهیم زاده در پایان در مورد تغییر و تحولات ذوب آهن در چند فصل اخیر افزود: واقعا ما از لحاظ تغییر مدیریت، کادر فنی و بازیکن رکورد زدیم. مگر می‌شود از یک تیم سالیانه 15 بازیکن بروند و بازیکنان جدید بیایند؟ همین موضوع کلی تمرکز یک تیم را از بین می‌برد و باعث می‌شود نتوانیم آنطور که باید خوب کار کنیم و نتیجه بگیریم.

کد خبر: 1128113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =