دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی ابلاغ شد

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

به استناد راه‌کنش‌ها و اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تکمیل، کیفیت‌بخشی و ارزش‌افزایی دستاوردهای پژوهشی و  با توجه به تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، به منظور مساعدت با دانشجویان درخصوص برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی، «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰» ابلاغ شده است. 

براساس بندهای این دستورالعمل، برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان‌نامه در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ امکان‌پذیر است.

همچنین برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دکتری تخصصی (PhD) مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی استثنائاً تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ بلامانع است.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشمول نظام وظیفه می‌توانند تا پایان مهلت قانونی مأخوذه از سازمان نظام وظیفه و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ از پایان‌نامه/ رساله  دفاع کنند.

لازم به ذکر است برگزاری جلسات دفاع، بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بوده و نمره/ ارزیابی کیفی پایان‌نامه/ رساله در کارنامه نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجو درج خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128819

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =