آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های درسی نیمسال دوم تحصیلی بررسی شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی از تغییر وضعیت برگزاری کلاس‌های درسی نیمسال دوم سالتحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ این دانشگاه به خاطر اوج‌گیری مجدد کرونا خبر داد.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در کشور به دلیل شیوع کرونا و شروع پیک ششم در ترم جاری آموزش‌ها به شکل مجازی برگزار می‌شود. چندی قبل هم محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها در نیمسال دوم۱۴۰۰ گفت:«دانشجویان در شهرهایی که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند باید به صورت غیرحضوری فعالیت دانشگاهی خود را برای کلاس‌های داشته باشند و همچنان به صورت مجازی به تحصیل خود ادامه دهند.» حال با توجه به وضعیت کرونایی در هر یک از استان‌های کشور وضعیت برگزاری کلاس‌ها با توجه به شرایط تصمیم‌گیری شده است. 

کلیه کلاس‌های دوره‌های کارشناسی و کاردانی به شکل مجازی برگزار می‌شود

ترحم مصری،معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی در گفت‌وگو با ایسکانیوز از تغییر وضعیت برگزاری کلاس‌های درسی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد، گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری حضوری کلاس‌های آموزشی مقطع کارشناسی پیوسته ورودی‌های ۹۷ و ماقبل و کارشناسی ناپیوسته و کاردانی دانشکده‌های مستقر در شهرستان‌های پارس آباد و مشکین شهر، با توجه به اوج گیری مجدد بیماری کرونا  و به منظور حفظ سلامتی دانشجویان، اساتید و کارکنان کلیه کلاس‌های دوره های کارشناسی و کاردانی دانشگاه محقق اردبیلی تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه به آدرس  www.uma.ac.ir/onlinecourse برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان از صبح روز شنبه ۱۶ بهمن  ۱۴۰۰ می‌توانند دروس خود را در سامانه آموزش مجازی مشاهده کنند.

مصری با بیان اینکه کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکتری) به صورت حضوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: برخی از کلاس‌های آموزشی در مقاطع تحصیلات تکمیلی  غیرحضوری که به برگزار شده است که  به  هر دلیلی امکان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی میسر نمی‌شود و به پیشنهاد اساتید و تائید شورای دانشکده‌ها میسر می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: هر گونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا  متعاقبا به اطلاع می‌رسد.

گفتنی است، معاونت دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در اطلاعیه از دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۷ و ماقبل خواسته است تا با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر و در راستای حفظ سلامتی آنها، از مراجعه به دانشگاه برای دریافت خوابگاه خودداری کنند.


خبرنگار: علی انوار

انتهای پیام/

کد خبر: 1128985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =