۷۰ درصد مسئولان کشور از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی هستند

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیشتر استادان دانشگاه آزاد اسلامی فناوران و صاحبان کسب و کار هستند که تمایل داشتند عضو هیأت علمی این دانشگاه باشند. حدود ۴۰ درصد از نیروهای شرکت‌های مستقر در پارک های علم و فناوری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و ۷۰ درصد مسئولان کشور از فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند که همه این موارد جزء نقاط قوت دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فناوری نانو با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، حسین کلانتری خلیل آباد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، جمعی از مسئولان دانشگاه و محققان و فناوران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

 روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم زنجیره تبدیل فکر به ثروت را متشکل از سه قسمت علم، فناوری و نوآوری دانست و گفت: ماحصل آموزش های علمی، مقالات و تولیدات علمی است. نوآوری ترکیب خلاقانه چند فناور است که نتیجه آن تولید یک محصول است.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: موضوع تحقیقات و پایان‌نامه‌های دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به رویداد ملی گام دوم باید به گونه‌ای باشد که خروجی این پژوهش های علمی فناوری و تولید محصول باشد.

وی  تاکید کرد: بیشتر استادان دانشگاه آزاد اسلامی فناوران و صاحبان کسب و کار هستند که تمایل داشتند عضو هیأت علمی این دانشگاه باشند. حدود ۴۰ درصد از نیروهای شرکت‌های مستقر در پارک های علم و فناوری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و ۷۰ درصد مسئولان کشور از فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند که همه این موارد جزء نقاط قوت دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.

 دهقانی فیروزآبادی تأکید کرد: اگر دانشگاه‌ها بخواهند براساس برنامه گام دوم موفقیت داشته باشند، باید از اعضای هیأت علمی دانشگاه که در بیرون از دانشگاه کسب و کار فناورانه دارند، دعوت کنند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی هدف کسب و کار دانشگاه را پرورش نیروی انسانی دانست و افزود: امیدواریم با تلاش و جدیت بیشتر اعضای هیأت علمی شاهد موفقیت بیشتر دانشگاه ها و حرکت آنان در جهت دانشگاه های فناور و نوآور باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1130936

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =