اعزام 20 هزار دانشجو برای فعالیت جهادی در ایام نوروز

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اعزام 20 هزار دانشجو در قالب 600 گروه جهادی به تمامی استان‌های کشور در ایام نوروز خبر داد.

رضا غلام زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از اعزام حدود 20 هزار دانشجو به استان‌ها و مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: این دانشجویان در قالب 600 گروه جهادی فعالیت می‌کنند.

وی درباره تاریخ اعزام و بازگشت گروه‌های جهادی -دانشجویی عنوان کرد: اعزام این گروه‌ها از 15 اسفندماه آغاز شده و تا پایان 15 فرودین ماه تمامی گروه‌ها باز خواهند گشت.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه فعالیت جهادی دانشجویان به حوزه عمران محدود نمی‌شود، گفت: فعالیت عمرانی در  بین گروه‌های جهادی مسبوق به سابقه است ولی حوزه‌های سلامت-درمان، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز مد نظر  قرار گرفته است.

وی با تاکید بر توسعه پایدار در مناطق ه دف گروه‌های جهادی-دانشجویی مطرح کرد: برای تحقق این هدف تلاش شده تا اگر کار نا تمامی در استانی از سال های گذشته باقی مانده است، گروه‌های جهادی به همان استان اعزام شده کار را تمام کند یا گروه‌ جهادی دیگر  برای تکمیل کردن پروژه به آن منطقه اعزام شود. 

غلام زاده با بیان اینکه این گروه‌های جهادی تقریبا تمامی استان‌ها را پوشش می‌دهند، گفت: مناطق هدف برای فعالیت و قرارگاه‌هایی برای استقرار دانشجویان در نظر گرفته شده است. 

دریافت دو دوز واکسن شرط حضور در گروه‌های جهادی

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به محدودیت‌های کرونایی در کشور یادآور شد: تلاش شده تا گروه‌های جهادی دانشگاه‌های هر استان در همان استان فعالیت جهادی انجام دهند و کمتر به سایر استان‌ها اعزام شوند.

وی با تاکید بر اینکه دریافت دو یا سه دوز واکسن شرط حضور و فعالیت دانشجویان در اردوهای جهادی است، گفت: همچنین از دانشجویان هنگام اعزام و بازگشت تست تشخیص کرونا گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1131314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =