انتخاب رودهن و دماوند در ثبت نام مسکن ملی اشتباه است / متقاضیان صرفا می‌توانند برای پنج شهر تقاضا بدهند

ساکنان شهر تهران که متقاضی دریافت واحدهای نهضت ملی مسکن صرفا می‌توانند برای پنج شهر پرند، پاکدشت، رباط کریم، هشتگرد و ایوانکی تقاضا بدهند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ساکنان شهر تهران که متقاضی دریافت واحدهای نهضت ملی مسکن صرفا می‌توانند برای پنج شهر پرند، پاکدشت، رباط کریم، هشتگرد و ایوانکی تقاضا بدهند و اگر به طور مثال روهن یا دماوند را انتخاب کرده‌اند، باید ثبت نام خود را حذف و با نام‌نویسی مجدد، شهر خود را اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید

۲۹ اسفند؛ مهلت پایانی نام‌نویسی نهضت ملی مسکن

خلیل محبت‌خواه،‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران یک بار دیگر به صورت ویژه از شهروندان تهرانی که به اشتباه شهر انتخابی خود را رودهن، فیروزکوه و دماوند انتخاب کرده‌اند خواست مجددا شهر مورد تقاضای خود را درست انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان تهرانی که به اشتباه شهر انتخابی خود را رودهن، فیروزکوه و دماوند انتخاب کرده‌اند، مجددا شهر مورد تقاضای خود را درست انتخاب کنند، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی شهر ثبت نامی خود را به اشتباه (دماوند، فیروزکوه و رودهن) انتخاب کرده‌اند این در حالی است که این شهرها فقط مختص شهروندان بومی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: شهروندان تهرانی تا روز ۲۹ اسفندماه فرصت دارند تا شهر مورد تقاضای خود را انتخاب کنند، این در حالی است که برای انتخاب صحیح باید انصراف داده و مجددا مسیر ثبت نام را طی کنند.

به گفته محبت‌خواه، شهروندان تهرانی در حال حاضر مجاز به انتخاب پنج شهر پرند، پاکدشت، رباط کریم، هشتگرد و ایوانکی هستند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1131349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =