هاشمی زاده: اتحاد استقلالی‌ها باعث غلبه بر حواشی می‌شود

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد تنها اتحاد می‌تواند باعث موفقیت این تیم شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مرتضی هاشمی زاده در مورد شرایط استقلال با وجود جدایی دو بازیکن سرباز این تیم یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خبرنگار ما گفت: درست است که این دو بازیکن خیلی تاثیرگذار بودند و استقلال در این مدت از نظر آمار بهترین خط دفاع را داشته اما اینگونه نیست که به مشکل بزرگی بر بخوریم و قطعا بازیکنان خوب دیگری در تیم ما وجود دارد که کادرفنی می داند به چه شکل از آن ها استفاده نکند در ضمن شنیده ام که استقلال در حال مذاکره با مدافعان خارجی و ایرانی است بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه در جلسه ای که باشگاه استقلال ترتیب داده بود نیز اظهار داشت: در مجموع 4 یا 5 پیشکسوت شرکت کردند و این موضوع واقعا ناراحت کننده است. مثلاً نمی دانم چرا آقای علی جباری نیامده بود. الان وقتش است که از استقلال و فرهاد مجیدی حمایت کنیم. تیم در حال حاضر نتایج خوبی گرفته و اگر انتظار قهرمانی داریم فقط اتحاد راه چاره است.

پیشکسوت آبی‌ها در خصوص حواشی اخیر استقلال عنوان کرد: سر داستان مصاحبه آقای آجورلو و آن میکروفون قرمز خود من ناراحت شدم ولی در مجموع نباید ایشان را مقابل هواداران قرار داد. او برای باشگاه زحمات زیادی کشیده است. الان وقت توجه به حواشی نیست و خودمان هم نباید دامن بزنیم.

هاشمی زاده در پایان در مورد دیدار با گل گهر سیرجان افزود: بازی بسیار دشواری است و استقلال سه فینال پیش رو دارد که امیدوارم امتیازات کافی را بگیرد و در نهایت قهرمان شود.

کد خبر: 1132100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =