مدارس سما برای داوطلبان کنکوری در ایام عید چه برنامه‌ای دارند؟

مدیر مدرسه متوسطه دوره دوم سما ۲ دخترانه با بیان اینکه در ایام نوروز اردوی مطالعاتی در دو بازه زمانی ۵ روزه برگزار برای داوطلبان کنکوری می‌شود، گفت: مطابق با اخذ مجوز برگزاری کلاس‌ها اردوهای مطالعاتی به شکل عصرگاهی برای دانش آموزان تدوین شده است و هر روزه دوره‌های مطالعاتی با رعایت دستورالعمل‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ایام عید نوروز برای داوطلبان کنکور دوران سرنوشت‌ساز و مناسب برای  مطالعه کتاب‌های درسی یا درسنامه‌های کتاب‌های کمک آموزشی و نهایتا تست‌زنی است. البته در مدارس سما از ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی برای مطالعات داوطلبان کنکوری آغاز شده و در  ایام  نوروز دوره‌های ویژه برای ارتقای کیفیت آموزش این دانش آموزان تدارک دیده شده است.

مهناز سادات فرزانه، مدیر مدرسه متوسطه دوره دوم سما ۲ دخترانه درباره برنامه‌ریزی‌ها برای دانش آموزان کنکوری در ایام نوروز به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: ایام عید بهترین زمان برای دانشجویان کنکوری است. استفاده موثر از زمان نقش بسزای در پیشرفت تحصیلی و بهبود روند تحصیلی دانش آموز را به دنبال دارد. بسیاری از برنامه‌ریزان و مشاوران پایه دوازدهم فرصت عید نوروز را به شکل اردوی مطالعاتی منظم و دقیق یک سکوی پرتاب مناسب برای دانش آموزان می‌دانند.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های نوروزی از بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده است. همچنین اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام و شرایط مطالعه فراهم شده است. این اردور هر روزه از ساعت ۷:۳۰ -۹ صبح به شکل زمان‌بندی شده با حضور مشاوران و مسئولان پایه برگزار می‌شود.

فرزانه ادامه داد: اردوی مطالعاتی نوروز در دو بازه زمانی ۵ روزه برگزار می‌شود و مطابق با اخذ مجوز برگزاری کلاس‌ها از سوی وزارت آموزش‌وپرورش اردوهای مطالعاتی عصرگاهی برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است. داوطلبان کنکوری هر روزه به شکل تمام وقت و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۷ و نیم تا ۲۰ با رعایت دستورالعمل‌ها مطالعات خود را آغاز کرده و هدف این است که در این ساعت با استفاده از فرآیند شرطی شدن بتوانند در فضای مدرسه و نظم در فعالیت‌های آموزشی مشغول مطالعه باشند. 

به گفته وی بر اساس نتایج نظرسنجی‌ها مطالعات داوطلبان کنکوری در ایام کنکور رشد موثری در بهبود فرایند آموزشی دانش آموزان دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =