کوین یامگا یکی از بهترین خریدهای استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یامگا که ۲ گل به ثمر رساند عالی کار کرد. مثل همیشه. او یکی از بهترین خریدهای چند فصل اخیر بوده و می‌تواند از ارکان قهرمانی استقلال باشد.

به گزارش گروه ورزشی  ایسکانیوز، میثم منیعی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد استقلال اظهار داشت: استقلال ۳ امتیاز بسیار مهم را به دست آورد و این برد می‌تواند کلید قهرمانی استقلال باشد. خدا را شکر که تیم توانست با برد از زمین خارج شود و قبل از برگزاری بازی پرسپولیس نگذارد فاصله کمتر شود. جز پرسپولیس هم چند تیم تعقیب کننده هستند که با این برد فاصله با آن ها هم حفظ شد. برد بسیار مهم و خوبی به دست آمد و از این بابت خوشحالم.

بیشتر بخوانید:

اختلاف امتیاز با پرسپولیس حاشیه امنیت برای استقلال

وی درباره عملکرد بازیکنان خاطرنشان کرد: نمی توان یک بازیکن را به عنوان برترین یا ضعیف‌ترین انتخاب کرد. استقلال بازی فوتبال را گروهی انجام می‌دهد و در آن فردگرایی وجود ندارد. این طور نیست که بگوییم یک بازیکن بهترین بود یا بدترین. معمولا در بازی‌های استقلال می‌توانیم گلزنان را برترین بدانیم. یامگا که ۲ گل به ثمر رساند عالی کار کرد. مثل همیشه. او یکی از بهترین خریدهای چند فصل اخیر بوده و می‌تواند از ارکان قهرمانی استقلال باشد.

هافبک چپ اسبق استقلال درباره عملکرد سلمانی و نمایش نه‌چندان پرفروغش در این مسابقه گفت: سلمانی یک گوش چپ کلاسیک نیست. او بازیکن خوبی است و توانایی بازی در هر دو سمت را دارد اما به طور مثال خود من یک چپ کلاسیک بودم. سلمانی خیلی از مواقع به درد استقلال خورده و عملکردش در مجموع مثبت بوده است.

منیعی درباره انتقادات از عملکرد ژستد گفت: او در قالب تاکتیک تیمی کار می‌کند و شرح وظایفش متفاوت با آن چیزی است که ما فکر می‌کنیم. شاید گل نزند اما مفید بازی می‌کند و از آن بازیکنان مورد علاقه مربیان است. او یک بازیکن هدف است که مربی او را به عنوان تله برای فضاسازی دیگران قرار می‌دهد. همه شاید دوست داشته باشند گل بزنند اما مربی از او چیز دیگری می‌خواهد.

پیشکسوت آبی‌پوشان ادامه راه تیم را اینگونه تشریح کرد: هر بازی برای استقلال فینال است. آبی‌ها چند بازی سخت دیگر در یپش دارند و امیدوارم در آن‌ها موفق باشند. دربی یکی از آن بازی‌های مهم است. امیدوارم استقلال امسال پس از مدت‌ها جام بیاورد و هواداران را خوشحال کند.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1132554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =