رونمایی از ویژگی جدید واتساپ در iOS

شرکت متا پیام‌رسان خود را با ویژگی نظر سنجی گروهی برای کاربران ios منتشر خواهد کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پیام‌رسان واتساپ در حال آماده شدن برای ارائه ویژگی‌های جدید خود است. این پیام‌رسان قصد دارد یک تب جدید برای واکنش به پیام طراحی کند.

به گزارش gizbot، شرکت متا در حال کار بر روی یک ویژگی جدید واتساپ در رباطه با نظرسنجی گروهی برای کاربران خود است تا در گروه‌های واتساپی نظرسنجی انجام شود، اما پیام‌رسان‌های رقیب آن مانند تلگرام و توییتر دارای این ویژگی بودند.

بیشتر بخوانید:

پیام‌های حذف شده واتساپ را با دو ترفند برگردانید

ویژگی جدید این پیام‌رسان به تمامی کاربران در گروه واتساپ اجازه می‌دهد تا نظرسنجی‌هایی ایجادکنند و به آن‌ها پاسخ دهند. همچنین کاربرانی که مایل به شرکت درنظرسنجی نیستند می‌توانند آن را بدون پاسخ بگذارند. قابل ذکر است، هنوز مشخص نیست این نظرسنجی‌ها دارای چه تعداد گزینه هستند. پیام‌رسان تلگرام تاکنون ۱۰ گزینه و توییتر تنها چهار گزینه نظرسنجی را برای کاربران خود فعال کرده است.

طبق گزارشات، این ویژگی در نسخه بتای iOS ۲۲.۶.۰.۷۰ مشاهده خواهد شد که در حال حاضر دردسترس نیست. تاکنون زمان ارائه این بروزرسانی مشخص نشده است. علاوه بر این، انتظار می‌رود واتساپ بروزرسانی خود را همراه با تنظیمات جدیدی  که به کاربران امکان می‌دهد اعلان‌های واکنش خود را مدیریت کنند معرفی می‌کند. همچنین امکان توقف و از سرگیری ضبط صدا در نسخه اندروید برنامه و دیگر موارد روی کار هستند تا دردسترس کاربران قرار گیرند.

 شرکت متا در حال برنامه ریزی برای معرفی یک رابط کاربری جدید برای تماس‌های صوتی در پلتفرم واتساپ است. ادعا می‌شود که این رابط کاربری جدید تماس گروهی که کاملاً شبیه به یک تماس صوتی ساده را معرفی می‌کند. همچنین رابط کاربری بازطراحی شده یک موج صوتی را نشان می‌دهد که وقتی هر کاربر صحبت می‌کند همراه با یک تصویر زمینه خاص در پس زمینه ظاهر می‌شود. این قابلیت برای آزمایش کنندگان بتا برنامه iOS در دسترس است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1134179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =