بازدید نفر از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با بازگشایی کامل دانشگاه‌ها با حضور در دانشکده های مستقر در ساختمان شهدای سلامت و دانشکده دندانپزشکی، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، از برگزاری کلاس‌های حضوری بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن نفر، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جریان بازگشایی کامل و حضوری این دانشگاه قرار گرفت.

 نفر همزمان با بازگشایی کامل دانشگاه‌ها با حضور در دانشکده های مستقر در ساختمان شهدای سلامت و دانشکده دندانپزشکی، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، از برگزاری کلاس‌های حضوری بازدید کرد.

در این بازدیدعلیرضا خوشدل، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و  محمد ناصحی سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی حضور داشتند.

دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیش از ۲۲ هزار دانشجو از شروع کرونا ضمن ارائه آموزش مجازی و حضوری و همچنین آموزش بالینی در بیمارستان‌ها، نسبت به ارائه خدمات اجتماعی نظیر درمان، بستری و واکسیناسیون اقدامات شایسته ای انجام داده و در حال حاضر نیز شرایط برگزاری کلاس‌های حضوری را به طور کامل فراهم کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1135134

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =