شگفت انگیز و مهار نشدنی مثل کریم بنزما!

رئال مادرید در شب درخشش کریم بنزما موفق شد در ورزشگاه استمفوردبریج چلسی را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در شهر لندن مهمان چلسی بود که در پایان با هت تریک کریم بنزما موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب کند تا گام بلندی برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی بردارد.

بنزما در نیمه اول این دیدار در عرض ۱۶۰ ثانیه دو بار دروازه مندی را با ضربه سر باز کرد تا رئال مادرید را به یک پیروزی بزرگ نزدیک کند. در ادامه اما چلسی با گل هاورتز توانست اختلاف را کم کند و هواداران چلسی را به ادامه بازی امیدوار نگه دارد.

اما با شروع نیمه دوم اشتباه مرگ بار ادوارد مندی و مدافعان چلسی سبب شد بنزما در موقعیت گلزنی قرار بگیرد تا این بازیکن با به ثمر رساندن گل سوم خود برای دومین دیدار متوالی در لیگ قهرمانان اروپا هت تریک کند و تیمش را در آستانه صعود به مرحله بعد قرار دهد.

پیش از این تنها کریستیانو رونالدو موفق شده بود در دو دیدار پیاپی لیگ قهرمانان اروپا (۱۷-۲۰۱۶) مقابل بایرن‌مونیخ و اتلتیکومادرید هت تریک کند که بنزما با سه گلی که امشب به ثمر رساند و هت تریک قبلی اش برابر پاریسن ژرمن به همراه هم تیمی سابق خود صاحب این رکورد شد.

ستاره فرانسوی رئال مادرید با سه گلی که امشب وارد دروازه چلسی کرد به رکورد ۸۱ گل در لیگ قهرمانان اروپا رسید که آمار بسیار خوبی برای این بازیکن محسوب می شود.

نکته قابل توجه گل های او این است که تنها یک گل از ۸۱ گل او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1135701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =