حمایت از فعالیت‌های فناورانه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خرسندی از تاسیس صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته ابراز امیدواری کرد و افزود: اگر حمایت عملی از طرح‌های فناورانه و دانش بنیان دانشجویان به شکل عملی مهیا شود تا در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین شاهد اتفاقات مثبت در زمینه اشتغال آفرینی باشیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، وحید ضرغامی، قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به انتشار نتایج نخستین مرحله اجرای آئین نامه حمایت از دانشجویان و دانش آموختگان فناور و نوآور دانشگاه آزاد اسلامی، از برداشتن گام بلندی دیگر در راستای حمایت بیش از پیش از فعالیت فناورانه و دانش بنیان دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
ضرغامی مهمترین مزیت و دستاورد این آئین نامه را افزایش امید و انگیزه در میان دانشجویان و دانش آموختگان فناور دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین، فراهم ساختن بستری برای حمایت از فعالیت های دانش بنیان دانشجویان دانشگاه در ارائه تسهیلات حمایتی، تشویقی و حرکت هرچه پرشتاب تر به سمت دانشگاه نسل سوم دانست.
وی با ابراز خرسندی از تاسیس صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته ابراز امیدواری کرد و افزود: زمینه حمایت عملی از طرح های فناورانه و دانش بنیان دانشجویان به شکل عملی مهیا شود تا در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین شاهد اتفاقات مثبت در زمینه اشتغال آفرینی باشیم. خوشبختانه برنامه ریزی و سیاست گذاری های تدوین شده در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری در سال ۱۴۰۱، سبب شده تا حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور ضریب تصاعدی پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1135920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =