دفاتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اقدام تروریستی در حرم مطهر رضوی را محکوم کردند

دبیرخانه شورای راهبری و دفاتر ۲۲ گانه تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت اقدام تروریستی در حرم مطهر رضوی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،   دبیرخانه شورای راهبری و دفاتر ۲۲ گانه تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت اقدام تروریستی در حرم مطهر رضوی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

اقدام عوامل گروهک های تکفیری در ترور ناجوانمردانه و ظالمانه روحانیون  مجاهد و مظلوم در بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام  (ع) در ماه مبارک رمضان که به شهادت حجت‌الاسلام اصلانی و حجت‌الاسلام دارایی و زخمی شدن حجت‌الاسلام پاکدامن انجامید، بار دیگر چهره ننگین جهل تکفیری و خطر و تهدید مخالفان همبستگی و همدلی و وحدت اسلامی را نشان داد.

بدون تردید کسانی که این روحانیون را که جزو مبلغان خدوم و کوشای وحدت اسلامی به شمار می روند، با زبان روزه در حریم امام مهربانی‌ها که خود محور وحدت مسلمین و مورد اقبال و اجلال و احترام اهل سنت است، ترور می کنند، بویی از اسلام و مسلمانی نبرده و این تفکر تندروانه و افراطی و جاهلانه، نه ربطی به اهل سنت دارد و نه ارتباطی با اهل شیعه.

پیروان اندک تفکر خطرناک تکفیری، تنها راه حیات خود را اختلاف افکنی در جهان اسلام می دانند و قطعاً  شیعه و سنی با درک صحیح از عواقب توطئه‌های نفاق افکنانه مزدوران استکبار و مخالفان وحدت اسلامی، بیش از پیش نقشه های شوم آنان را با تقویت و تحکیم مبانی وحدت و همدلی، خنثی خواهند ساخت.

چه بی خردند مزدورانی که تصور می کنند وحدت دیرینه شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران، با اقدام های تروریستی تکفیری‌ها و شهید و زخمی کردن علمای شیعه و سنی، متزلزل می شود.

ضمن تسلیت به خانواده‌های بزرگوار و مصیبت دیده شهیدان اصلانی و دارایی و آرزوی شفای عاجل برای حجت‌الاسلام پاکدامن، بار دیگر هتک حرمت حرم مطهر رضوی را محکوم کرده و نسبت به ادامه توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان امت اسلام هشدار داده و بر لزوم وحدت و یکپارچگی شیعه و سنی و نفی خشونت و افراطی گری با نام اسلام تاکید می نماید.  

دبیرخانه شورای راهبری و دفاتر ۲۲ گانه تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1136030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =