واریز اولین اصلاحیه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد

معاون مالی و منابع انسانی صندوق بازنشستگی فولاد اعلام کرد: با تدبیر مدیرعامل صندوق، اولین مرحله از پرداخت مطالبات بازنشستگان از محل اصلاحیه همسان‌سازی همراه با حقوق فروردین ماه در پایان همین ماه به حساب بازنشستگان واریز شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز از صندوق بازنشستگی فولاد، «علی نصیری» در این باره اظهار کرد: در سه ماه گذشته، بحث اصلاح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد که در ۱۸ ماه گذشته، دغدغه جدی این قشر بود در تیم مدیریتی جدید صندوق مطرح و بررسی شد و با اخذ تصمیمات لازم، اصلاح همسان سازی اجرایی شد.

بیشتر بخوانید

 افزایش حقوق بازنشستگان در سال جاری ابلاغ نشده است

افزود: نخستین پرداخت اصلاحیه همسان‌سازی بر اساس اصلاح همسان‌سازی سال ۹۹، افزایش سال ۱۴۰۰ و بدون لحاظ افزایش ۱۰ درصدی سال ۱۴۰۱است. افزایش ۱۰ درصد سالانه حقوق بازنشستگان به دلیل اینکه تاکنون از سوی دولت ابلاغ نشده در این پرداختی لحاظ نشده و به محض ابلاغ توسط دولت در مدت زمان یک هفته به حساب بازنشستگان واریز می شود.

معاون مالی و منابع انسانی صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه عزم مدیران صندوق این است که مطالبات اصلاحیه همسان‌سازی را تا دو سال آینده تسویه کند، گفت: به اذعان خود بازنشستگان، اصلاحیه قبلی همسان سازی ۹ سال طول کشید و عزم مجموعه صندوق این است که با توفیق الهی این مسیر دو ساله طی شود.

وی افزود: با تاکید ویژه مدیرعامل و تلاش همه همکاران این توفیق نصیب ما شد که در آخرین روز فروردین سال جاری شاهد پرداخت اولین قسمت از مطالبات همسان سازی باشیم.

نصیری گفت: از مجموع گروه‌های ۲۰ گانه که بر اساس مصوبه هیات وزیران دولت گذشته، همسان‌سازی در سقف افزایش کشوری برای آنها لحاظ می‌شود، گروه های زیر ۱۵ از اصلاحیه همسان سازی بیشتر منتفع خواهند شد، چون در واقع اگر در همسان سازی سال ۹۹ گروهی مشمول آن شده بود اینک در اصلاحیه همسان سازی فقط ما به التفاوت آن را دریافت می‌کند.

وی با اشاره به تاکید مدیرعامل صندوق که تصمیماتی از این دست نباید در غیاب بازنشستگان و در اتاق‌های دربسته اتخاذ شود افزود: تمام مراحل بررسی اصلاح همسان‌سازی با حضور نمایندگان بازنشستگان و برخی منتخبان کانون‌های بازنشستگی برگزار شد و بر مبنای صورت جلسه این نشست ها، موضوع جمع‌بندی شده و به تصویب رسید.

نصیری گفت: در خاتمه از همراهی و سعه صدر بازنشستگان و نگاه ویژه مدیرعامل صندوق، معاونت فنی و عملیات و همکارانشان و مدیران میانی و کارشناسانی که در اجرای این اقدام بزرگ نقش داشتند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =