آماده باش صددرصد پلیس برای تمهید امنیت شب‌های قدر

رئیس پلیس شمال پایتخت گفت: آماده باش صددرصد هستیم و نقاط مهم مثل امام زاده‌ها و مساجد سطح شهرستان و دو بخش لواسانات و رودبارقصران با حضور و هوشیاری خادمان امنیت در شمال پایتخت امنیت برقرار است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده سرکلانتر شمال پایتخت اظهار کرد: هر هیئت و هر مسجد و هرجایی که مراسم شب های قدر باشد تمهیدات امنیتی اندیشیده شده و نیروی انتظامی مستقر می‌شود.

وی گفت: آماده باش صددرصد هستیم و نقاط مهم مثل امام زاده‌ها و مساجد سطح شهرستان و دو بخش لواسانات و رودبارقصران از جمله امام زاده علی‌اکبر(ع) و امام زاده صالح(ع)، حسینیه کربلایی ها، امام زاده قاسم(ع) با حضور و هوشیاری خادمان امنیت در شمال پایتخت امنیت برقرار است.

قدم‌زاده بیان کرد: هم از اکیپ چک و خنثی و هم تیم های ضربت و عوال انتظامی بکار گیری شده و از ساعت ۲۰:۰۰ شب های قدر تا پایان مراسم در تمام نقاط شهرستان مستقر می‌باشند.

رئیس پلیس شمال پایتخت ادامه داد: بحمدالله امنیت به خوبی برقرار است و  نسبت به سال های گذشته حضور پر شور مردم را شاهد هستیم و برای ۲ شب قدر باقی مانده پیش‌بینی حضور جمعیت بیشتری در سطح شهرستان داریم.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ترافیکی نداریم و در بحث امنیتی تا به حال چیزی اعلام نشده و همه چیز طبق روال عادی خود پیش می‌رود و به نمایندگی از کلیه عوامل انتظامی از مردم نجیب، شریف و شهید پرور شهرستان شمیرانات التماس دعا داریم.

منبع: فارس

کد خبر: 1137734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =