امید و ناامیدی برای صعود

تیم‌های فولاد و سپاهان که در لیگ قهرمانان آسیا ٢٠٢٢ تنها نماینده‌های ایران هستند امشب پنجمین بازی خود را برگزار خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های فولاد و سپاهان که در لیگ قهرمانان آسیا ٢٠٢٢ تنها نماینده‌های ایران هستند امشب پنجمین بازی خود را برگزار خواهند کرد. این دو تیم شرایط متفاوتی در گروه های خود دارند به طوری که فولاد صدرنشین و سپاهان در رتبه سوم جدول قرار دارد.

فولاد - الغرافه

شاگردان نکونام که با دو پیروزی و دو تساوی با ٨ امتیاز صدرنشین گروه C هستند، امشب برابر تیم استراماچونی قرار خواهند گرفت. بازی دور رفت آنها با تساوی بدون گل پایان یافت. 

دو تیم در حالی دوباره برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که شرایطشان در جدول متفاوت است. فولادی‌ها که در سال گذشته از مرحله گروهی حذف شدند، در تلاشند که به هر نحو ممکن امسال از گروه خود

صعود کنند. اما شاگردان استراماچونی که شانس کمی برای صعود دارند می‌جنگند تا این دو دیدار باقی مانده را پیروز شوند و آن کور سو امید برای صعود از بین نرود. 

سپاهان -پاختاکور

دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها سپاهان است اما بر خلاف فولاد وضعیت امیدوار کننده‌ای نداشته و حتی خطر سقوط را به خوبی احساس می‌کند. 

سپاهان با یک پیروزی، دو شکست و یک تساوی با ۴ امتیاز پس از التعاون سوم جدول گروه D قرار دارد. شاگردان محرم نویدکیا در دیدار گذشته خود، در حالی که با یک گل از التعاون عقب بودند، توانستند با گل شهریار مغانلو بازی را به تساوی بکشانند تا امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارند.

امشب در حالی سپاهان و پاختاکور به مصاف یکدیگر خواهند رفت که نتیجه این بازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند تا حدود زیادی سرنوشت این گروه را مشخص کند. 

راضیه شیروانی

کد خبر: 1137735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =