لیگ قهرمانان آسیا | سپاهان ایران ۱ - الهلال عربستان ۳

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار در نهایت با شکست سه بر یک سپاهان همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، الهلال با کسب ۱۶ امتیاز از ۶ مسابقه مقتدرانه به عنوان تیم اول گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و از سوی دیگر سپاهان با کسب ۱۰ امتیاز به عنوان یکی از ۳ تیم برتر سوم به این مرحله از مسابقات راه پیدا کرده است. طلایی پوشان اصفهانی که روزهای بسیار سختی را در مرحله گروهی تجربه کردند، با دشوارترین قرعه ممکن هم روبرو شدند، اما با توجه به حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان در جو پرشور هواداران‌شان امیدوار به کسب پیروزی هستند تا با دست پر به بازی برگشت بروند که سوم اسفندماه در ریاض برگزار خواهد شد.

تیم داوری: احمد العلی
کمک داوران:عبدالهادی الانزی، احمد عباس
داور چهارم:عمار اشکنانی
داور ویدئویی: عبداله جمالی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب الهلال

یاسین بونو – علی البلیهی – حسان تمبکتی – سعود عبدالحمید – یاسر الشهرانی – محمد کنو – روبن نوس – سرگئی میلینکوویچ ساویچ – مالکوم – سالم الدوسری – الکساندر میتروویچ
سرمربی: ژرژ ژسوس

لحظات حساس:

دقیقه ۳: پس از دو دقیقه ابتدایی که الهلال فشار زیادی را روی دروازه سپاهان ایجاد کرد رضا شکاری در موقعیت بسیار خوبی برای ایجاد موقعیت قرار گرفت، ولی کار او در دریبل بازیکن حریف ناقص ماند و توپ اوت رفت.

در دقیقه ۱۸: روی حرکت سپاهانی‌ها و ارسال توپ به سمت راست محوطه جریمه الهال، رامین رضاییان به توپ رسید و با پای راست توپ را به مقابل دروازه الهلال ارسال کرد اما توپ را یاسین بونو مهار کرد. البته این صحنه را کمک داور آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۲۱: ارسال خطرناک بازیکنان الهلال از سمت چپ خط دفاعی سپاهان در محوطه جریمه این تیم با دخالت زودتر مدافعین برگشت داده شد.

دقیقه ۲۹: سپاهان بلافاصله با شهریار مغانلو در موقعیت گل زنی قرار گرفت و ضربه آکروباتیک این مهاجم به آرامی در اختیار سنگربان مراکشی الهلال قرار گرفت، ولی داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۲۹: سپاهان بلافاصله با شهریار مغانلو در موقعیت گل زنی قرار گرفت و ضربه آکروباتیک این مهاجم به آرامی در اختیار سنگربان مراکشی الهلال قرار گرفت، ولی داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۳۰: پاس بسیار خوب محمد کریمی فرشاد احمدزاده را در موقعیت بسیار خوبی برای حمله قرار داد، ولی پای فرشاد در لحظه لمس توپ دچار پیچیدگی شد و به زمین برخورد کرد.

دقیقه ۳۲: ناصر شهرانی مدافع پیش تاخته الهلال در عرض محوطه جریمه سپاهان حرکت کرد و سپس ضربه‌ای به توپ زد که با واکنش خوب نیازمند به جایی نرسید و این سنگربان درازکش توپ را در اختیار گرفت.

سپاهان (۱-۰) الهلال: در دقیقه ۳۶ یک پاس مستقیم از دانشگر این بار تله آفساید الهلال را شکست تا در فضای پشت مدافعین توپ به رضاییان برسد و او پس از کنترل سینه با شوت زیبای پای راست خود توپ را به زاویه مخالف یاسین بونو فرستاد و نقش جهان به هوا رفت.

 دقیقه ۴۷: محوطه جریمه ضربه سر سیاوش یزدانی بالاتر از مدافعین الهلال زده شد ولی با اختلاف راهی اوج شد و خطر آنچنانی ایجاد نکرد.

دقیقه ۵۶: پاس عالی، فرشاد احمدزاده را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما یاسین بونو ضربه او را به خوبی مهار کرد و مانع گل دوم سپاهان شد.

دقیقه ۵۷: الهلال گل تساوی را زد. پاس سالم الدوساری درون محوطه جریمه به میتروویچ رسید و ضربه او را پیام نیازمند برگشت داد، اما در ریباند مالکوم گل تساوی را زد.

دقیقه ۶۵: سپاهان روی یک ضدحمله فرصتی عالی برای گلزنی داشت. پاس عرضی کریمی به فرشاد احمدزاده رسید و ضربه محکم پای راست او با اختلاف زیاد به بالای دروازه الهلال رفت.

دقیقه ۶۹: سانتر عالی رضائیان روی سر احمدزاده فرود آمد، اما ضربه سر فرشاد خوب نبود و یک فرصت خوب دیگر را از دست داد. احمدزاده بعد از هدر دادن سومین فرصت پیاپی اش بلافاصله از زمین مسابقه بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: سانتر نوس پس از برخورد به پای سیاوش یزدانی تغییر مسیر داد و می‌رفت وارد دروازه سپاهان شود، اما نیازمند در آخرین لحظه توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۴: خطای شدید دانشگر روی پای عبدالله حمدان در صحنه قبلی را که داور آوانتاژ داده بود، کمک داور ویدیویی داور کویتی را برای بررسی بیشتر فراخواند و داور پس از بازبینی صحنه، کارت قرمز مستقیم به دانشگر داد تا سپاهان ۱۰ نفره شود.

دقیقه ۸۱: سانتر خوب محمد البریک را سرگی میلنکوویچ ساویچ با ضربه سر زد، اما ضربه اش خوب نبود و توپ به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۸۳: پاس خوب ساویچ به میتروویچ رسید، اما ضربه این مهاجم باتجربه در حالت نامتعادل از مقابل دروازه سپاهان زده شد و به شکل خطرناک به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۸۸: ضربه میتروویچ را نیازمند به واکنش مناسب به کرنر فرستاد.

دقیقه ۹۱: شوت خطرناک و زمینی ساویچ از پشت محوطه جریمه به کنار دروازه سپاهان رفت.

 دقیقه ۹۴: الهلال گل برتری را زد. فشار الهلال روی دروازه سپاهان ۱۰ نفره بالاخره نتیجه داد و ارسال عالی سعود عبدالحمید را الکساندر میتروویچ با ضربه سر وارد دروازه سپاهان کرد.
 
دقیقه ۹۶: الهلال گل سوم را هم زد. عبدالله الحمدان با یک پاس عالی با نیازمند تک به تک شد و توپش را به تور دروازه سپاهان چسباند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =