توپچی‌ها در خانه شیاطین سرخ را سلاخی کردند

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سی و سوم لیگ جزیره، آرسنال موفق به برتری قاطع مقابل منچستریونایتد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس و در اولین بازی هفته شاگردان آرتتا توانستند شکست سنگین دیگری در کارنامه رانکینگ ثبت کنند و جایگاه چهارمی خودشان را ثبت کنند.

اهمیت این بازی از حیث رتبه چهارم جدول بود. سه تیم آرسنال، منچستر و تاتنهام در ۵ هفته باقی‌مانده برای آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند. جنگ اول با نمایش درخشان شاگردان آرتتا به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

انگیزه بازیکنان تفاوت‌ها را رقم زد!

منچستر و آرسنال از حیث اسکوآد تیمی شبیه به هم هستند و منچستر حتی مهره‌های به نام تری در اختیار دارد. اما اتمسفری که آرتتا دو فصل در آرسنال تزریق کرده تا امروز بهره‌اش را ببرد قطعا با یک تیم در حال نابودی متفاوت است.

در یونایتد تلاش بازیکنان کافی نیست. آن‌ها اشباع شده‌اند و حس مسئولیت پذیری نسبت به تیمشان را ندارند. رونالدو هم اگرچه هر بازی اثرگذاری می‌کند اما فوتبال یک ورزش تیمی است و یک نفر نمی‌تواند به مصاف تمام غول‌های لیگ برتری برود.

آرسنال دو نیمه متفاوت را سپری کرد. در نیمه اول مالک توپ و میدان بود و در نیمه دوم منطقی دفاع کرد و با ضد حمله‌های انتحاری کار را برای منچستری‌ها سخت کرد. آرتتا با اعتماد به جوانان آینده‌دار یادآور روزهای خوش ونگر شده است.

ستاره آرسنال آرتتا است. تیمی فاقد فوق ستاره و مملو از استعدادهای جوان! و آرتتایی که به خوبی بلد است چگونه از جوانان بازی بگیرد و آن‌ها را به سمت موفقیت هدایت کند.

با پیروزی ۳ بر ۱ آرسنال، آرتتا یک گام دیگر به لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شد.

علیرضا بابک

کد خبر: 1137825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =