تحریف گفت‌وگوی علی مطهری با ایسکانیوز توسط ایران اینترنشنال

ایران اینترنشنال رسانه وابسته به آل سعود قسمت قابل ملاحظه ای از گفت‌وگوی علی مطهری با ایسکانیوز را سانسور کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی مطهری در بخشی از گفت‌وگو با برنامه گرانش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در پاسخ به این سوال که در یکی از اظهارنظرها گفته بودید که می‌توانیم در ایران بمب اتم بسازیم چون شرع استفاده از بمب اتم را برای ما حرام کرده نه ساخت آن را. در این باره صحبت کنید؛ می‌گوید؛ از همان ابتدا که وارد فعالیت هسته‌ای شدیم هدفمان ساخت بمب و تقویت قوای بازدارنده بود، اما نتوانستیم محرمانه بودن این مسئله را حفظ کنیم و گزارش‌های محرمانه توسط گروهک منافقین افشا شد.

کشوری که می‌خواهد استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای داشته باشد، هیچ‌گاه از غنی‌سازی شروع نمی‌کند بلکه ابتدا رأکتور تأسیس می‌کند و بعد به  حوزه غنی‌سازی وارد می‌شود، اما اینکه مستقیماً غنی‌سازی انجام دهیم این شائبه را ایجاد می‌کند که می‌خواهیم بمب بسازیم.

اگر ما هم مانند پاکستان می‌توانستیم به طور محرمانه بمب بسازیم و آزمایش کنیم بسیار بازدارنده بود. کشورهای دیگر روی توان هسته‌ای حساب باز می‌کنند، لذا معتقدم وقتی کاری را شروع کردیم باید تا آخرش می‌رفتیم. اکنون که نظر مقام معظم رهبری این است که کلاً ساخت بمب هسته‌ای حرام است.

در همین حال ایران اینترنشنال رسانه وابسته به آل سعود بدون اشاره به اینکه علی مطهری در گفتگوی خود ادعای به دنبال بمب اتم بودن برخی افراد را به قبل از فتوای رهبر انقلاب مربوط می داند در بازنشر این بخش از گفت وگو ضمن تغییر واژه منافقین و خوش خدمتی به این گروهک تروریستی قسمت قابل ملاحظه ای از این گفت وگو را سانسور و محتوا را به این شکل منتشر کرد؛ علی مطهری نماینده سابق مجلس در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکا) گفت: «از همان ابتدا که وارد فعالیت هسته‌ای شدیم هدفمان ساخت بمب و تقویت قوای بازدارنده بود، اما نتوانستیم محرمانه بودن این مساله را حفظ کنیم و گزارش‌های محرمانه از سوی مجاهدین خلق فشا شد.»

ایسکانیوز ضمن توضیح این مطلب و انتشار ویدئوی این گفتگو در روزهای آینده اعلام می‌کند از رسانه وابسته به رژیم منحوس عربستان سعودی و هم مسلک با گروهک منافقین توقعی جز دشمنی با مردم و انقلاب اسلامی ایران نیست.

کد خبر: 1137991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =