جذب منابع غیرشهریه‌ای در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن قرار گیرد

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی است، با توجه به موقعیت آن در شرق استان تهران و نزدیکی به پایتخت، لازم است مواردی نظیر ارتقای کیفیت آموزشی و جذب منابع غیرشهریه‌ای را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد، مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی از بخش‌های مختلف و  خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بازدید کرد.

سروری مجد در این بازدید، گفت: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی است، با توجه به موقعیت آن در شرق استان تهران و نزدیکی به پایتخت، لازم است مواردی نظیر ارتقای کیفیت آموزشی و جذب منابع غیرشهریه ای را در دستور کار قرار دهد.

وی از طرح جذب دانشجویان غیرایرانی در این واحد دانشگاهی، استقبال کرد و افزود: با توجه به وجود سه بلوک خوابگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دارای ظرفیت‌های خوبی برای تحصیل دانشجویان غیر بومی و بین الملل است.

حضور در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و بحث و تبادل نظر درباره ظرفیت های بالفعل و بالقوه، گفت وگو با اعضای هیأت علمی و دانشجویان و بازدید از قسمت های مختلف این واحد دانشگاهی از دیگر برنامه های سفر یک روزه دکتر سروری مجد به رودهن بود.

 فریده دو کانه ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز در این بازدید گفت: انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه مجازی جهان اسلام و ایجاد نمایندگی دانشگاه مجازی جهان اسلام در شرق استان تهران، جذب دانشجویان بین الملل، احیاء مزرعه کولیک و برخی رشته های منسوخ شده و تصویب رشته های جدید از جمله برنامه های این واحد دانشگاهی است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در حوزه فناوری دارای یک مرکز رشد فعال است، به طوری که هم اکنون ۲۳ شرکت دانش بنیان و هسته فناور در این مرکز مشغول فعالیت و ۵۲ نوع از محصولات آنها تجاری شده است.

دوکانه‌ای فرد خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از معدود واحدهای دانشگاهی است که موفق به کسب موافقت اصولی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای فعالیت مرکز رشد خود شده است.

لازم به ذکر است، عباس اشرفی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی، جعفر کبیری مدیر راه اندازی مدارس ویژه علوم و معارف اسلامی و عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =