نقشه‌ دشمن برای ایجاد تفرقه بین ملل مسلمان/ لحظه رهایی فلسطینی‌ها و نابودی صهیونیست‌ نزدیک است

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: امروز امت اسلامی باید بیش از گذشته بر اتحاد خود بیفزاید و مراقب نقشه‌های شوم دشمن مبنی بر درگیری داخلی در کشورهای منطقه و تلاش برای تفرقه بین ملت ها باشد.

علی پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در رابطه با فلسفه روز قدس و مبارزه با صهیونیست‌ها گفت: روز قدس، روز فریاد آرمان مشترک امت اسلامی و همه ی آزادی خواهان جهان است و امروز بیش از گذشته به تحقق این آرمان امید داریم، چرا که ملت فلسطین قوی تر ومجاهدتر از گذشته در حال مبارزه هستند.

وی عنوان کرد: اگر یک روز تنها سنگ، سلاح مقابله با اشغالگران بودن، امروز به مدد مجاهدت امثال شهید سلیمانی انواع موشک‌های نقطه زن در دستان مبارزان فلسطینی می باشد.

پورمیرزایی اضافه کرد: با مسلح شدن کرانه باختری و مهم تر از آن افزایش آمادگی محور مقاومت، روز به روز به لحظه رهایی ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک تر میشویم.

 به گفته او، امروز اگرچه دولت های ضعیف و زبون منطقه و ارتجاع عربی در حال خیانت به آرمان فلسطین هستند، لکن ملت های مسلمان منطقه باید با حضور خود در صحنه پشتیبانی از فلسطین و مبارزان آزادی قدس شریف را با صدای بلند اعلام کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد بیان داشت: امروز امت اسلامی باید بیش از گذشته بر اتحاد خود بیفزاید و مراقب نقشه‌های شوم دشمن مبنی بر درگیری داخلی در کشورهای منطقه و تلاش برای تفرقه بین ملت ها باشد. در واقع مسلمانان باید به آن توصیه حضرت امام(ره) که فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر دشمن صهیونیست بکشید، جامه عمل بپوشانند. 

وی اظهار کرد: سران رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن بدانند تا انقلاب اسلامی زنده است، خواب هایی که برای منطقه دیده اند تعبیر نشده و روز به روز به پایان خود نزدیک‌تر خواهند شد و ملتهای انقلابی  کار را به آنجا خواهند رساند که هیچکس جرات هزینه بیشتر برای حفظ این غده ی سرطانی نکند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در پایان تاکید کرد: جوانان و جامعه دانشگاهی با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مانع کمرنگ شدن مسئله فلسطین خواهند شد و خائنین به این آرمان در کشورهای اسلامی را رسوا خواهند کرد.

خبرنگار: محمدمهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1138534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =