آزمون استخدامی آموزش و پرورش فردا برگزار می‌شود

آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ (ویژه رشته های شغلی وزارت آموزش و پرورش)  از فردا پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تا 16 اردیبهشت ماه ادامه دارد. توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از از سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز شد.

داوطلبان باید توجه داشته باشند برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است. فرآیندبرگزاری آزمون از ساعت‌ ۸ صبح (هشت) بوده و در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی) بسته خواهد شد، به همین منظور داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن ، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. 

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند« و‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. 

داوطلبان برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی باید همکاری لازم را بعمل آورند. حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور است، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود. داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند. 

با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقای کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد، داوطلبان باید نسبت به تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ (ویژه رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش) از ۱۵ اردیبهشت تا ۲۲ اردیبهشت ماه به‌صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر ۲۳ اردیبهشت از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی  با این سازمان مکاتبه کنند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =