روسونری قهرمان می شود؟

دومین تیم پرافتخار اروپا از خواب زمستانی برخواسته و آماده ی تاج گذاری می شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ از آخرین باری که آ ث میلانِ بزرگ سرزمین چکمه را فتح کرد یازده سال می گذرد. آن سال هیچ یک از هواداران روسونری فکر نمی کردند انتظارشان برای قهرمانی بعدی انقدر طولانی شود. در واقع از زمانی که زلاتان میلان را ترک کرد تا بازگشت ابرقهرمان به سن سیرو میلان حتی به جام قهرمانی نزدیک هم نشد. 

فصل قبل زلاتان بعد از ده سال به میلانلو برگشت و با خود شکوه از دست رفته میلان را همراه آورد. میلان بعد از سال ها آزمون و خطا با مربیان جوانی مثل مونتلا، سیدورف، گتوزو، میهایلوویچ و... این بار سراغ مرد با تجربه ی ایتالیا استفانو پیولی رفت. پیولی و زلاتان در کنار ستارگان دیگری مثل تئو هرناندز و آنته ربیچ دوباره میلانی ترسناک ساختند و در اولین گام شیطان را به اروپا بازگرداندند.

میلان فصل قبل نتوانست تا آخر در کورس قهرمانی بماند اما نشان داد که دوباره به روزهای اوج برگشته است. امسال آنها با ارائه نمایش های درخشان صدر جدول سری آ را از رقیب دیرینه پس گرفته اند و در فاصله سه هفته تا پایان رقابت ها نزدیکتر از همیشه به تاج گذاری هستند.

در واقع سه هفته پایانی سری آ شاهد یک جنگ تمام عیار بین افعی ها و شیاطین شهر میلان خواهد بود. اینتر در صورت قهرمانی می تواند برای بیستمین بار فاتح ایتالیا شود و ستاره دوم را به سینه بکوبد. میلان اما با فتح اسکودتوی امسال در تعداد قهرمانی های سری آ با رقیب دیرینه برابری می کند.

حسام داراب نوش تهرانی

کد خبر: 1139099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =