برنامه تحول و تعالی دانشگاه و رویداد عصر امید اولویت مدیران دانشگاه قرار بگیرد

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری رویداد ملی عصر امید و بیانیه تربیت اجتماعی سه رخداد مهم دانشگاه هستند که باید در اولویت فعالیت های مدیران دانشگاه قرار گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در 6 ماه گذشته  شاهد سه اتفاق مهم در سطح کلان دانشگاه آزاد اسلامی بودیم، گفت: رونمایی از برنامه تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری رویداد ملی عصر امید و چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه اسلامی و تدوین بیانیه تربیت اجتماعی سه رویداد مهم دانشگاه بودند.

وی با تأکید بر اینکه برای هر کدام از این برنامه ها، جلسات متعدد با حضور کارشناسان و متخصصان امر صورت گرفته است، گفت: انتظار می رود که رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استانها تمام فعالیت و توجه خود را به این سه حوزه معطوف کنند.

سروری مجد خاطرنشان کرد: همگامی مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کنار رؤسای واحدها در زمینه تحقق اهداف برنامه تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری رویداد ملی عصر امید و بیانیه تربیت اجتماعی بسیار حائز اهمیت و ضروری است. مدیران روابط عمومی در انتقال مفاهیم به بدنه دانشگاه بسیار تأثیرگذار هستند.

وی با اشاره به بیانیه تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای تدوین این بیانیه تلاشها، زحمات و کارشناسی های فراوانی صورت گرفته است. در بحث تربیت اجتماعی باید تمام دانشگاه خصوصاً اساتید دخیل بوده و استانداردها رعایت شود. در واقع تربیت اجتماعی را از همه بخشهای دانشگاه مطالبه می کنیم.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: انتقال مفاهیم از سازمان مرکزی به واحدها برای رسیدن به یک درک مشترک و دقیق به عهده مدیران روابط عمومی است. اصل کار در تمام حوزه ها توسط واحدها انجام می شود و سازمان مرکزی تنها سیاستگذاری می کند. 

سروری مجد با تأکید بر اهمیت انعکاس دیدگاه های دانشجویان به مدیریت عالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این امر بر عهده مدیران روابط عمومی است. همچنین دیدگاه های مجموعه دانشگاه از جمله اساتید، کارمندان و ... باید از طریق مدیران روابط عمومی به مدیر دانشگاه انتقال یابد، چرا که اگر مدیریت نداند چه اتفاقی در بدنه در حال جریان است، نمی تواند با مسائل برخورد عالمانه و مدیریت حکیمانه داشته باشد. 

وی افزود: همچنین اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات، افکار سنجی، انتقال انتظارات مدیریت کلان دانشگاه به خانواده دانشگاه از وظایف مدیران روابط عمومی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =