مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در امنیت کامل برگزار شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برگزاری سی و سومین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در امنیت کامل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه حضور در قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح‌الله با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت امنیت مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: برای سی و سومین مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با به کارگیری ۲۰ هزار نیرو در بخش‌های انتظامی ترافیکی و امنیتی همه تلاش خود را به کار بست تا خدمت رسانی لازم را در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی به مردم ارائه کند.

 رحیمی با اشاره به اینکه تامین امنیت، آرامش و آسایش خاطر شهروندان در راس برنامه‌های نیروهای انتظامی است، گفت: مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در کمال امنیت و آرامش و بدون هیچ مشکل انتظامی ترافیکی و امنیتی برگزار شد.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ مهیدات و ملاحظات صورت‌گرفته انتظامی ترافیکی و امنیتی، مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در امنیت آرامش و انضباط مثال‌زدنی برگزار شد.

وی با اشاره به بیانات روشنگرانه و مدبرانه مقام معظم رهبری گفت: این فرمایشات نصب العین و سرلوحه کارها و برنامه‌های ما خواهد بود. در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،   پلیس خدمتگزاری به مردم را برای خود بزرگترین شان و افتخار می‌داند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1143029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =