احتمال حضور دستیار مورینیو روی نیمکت سپاهان

نشریه پرتغالی از احتمال حضور دستیار مورینیو روی نیمکت سپاهان گزارشی نوشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ژوزه مورایس دستیار مورینیو در اینتر و رئال مادرید این روزها به ایران آمده تا باشگاه سپاهان اصفهان برای مربیگری در این تیم به جای محرم نوید کیا مذاکره کند.

در همین رابطه نشریه «آبولا» در گزارشی از احتمال مربیگری مورایس در تیم اصفهانی نوشت: ژوزه مورایس با مسئولان باشگاه سپاهان تیم رده سومی در آخرین دوره مسابقات لیگ ایران وارد مذاکره شد.

بیشتر بخوانید:

مربی بعدی سپاهان خارجی خواهد بود

این مربی 56 ساله پرتغالی، دو بار قهرمان کره جنوبی با چونبوک موتورز (2019 و 2020) و قهرمان عربستان در سال 2021 با الهلال شده بود. مورایس پیش از این به عنوان گزینه مربیگری در تیم قهرمان لیگ ایران یعنی استقلال مطرح بود.

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط ABOLA ژوزه مورایس در اصفهان، سومین شهر بزرگ کشور، با مدیران سپاهان دیدار کرد تا زیرساخت های باشگاه را بشناسید و به پروژه ها و اهداف سپاهان برای آینده از نزدیک گوش فرا دهید.

مورایس با تجربه بین المللی و عناوین فراوان به عنوان سرمربی در تونس، عربستان سعودی و کره جنوبی، برای این مرحله در برنامه مدیریت حرفه ای خود بازگشت به فوتبال اروپا را در اولویت قرار داده بود. با این حال، دعوت‌های اخیر از ایران چالشی وسوسه کننده بود.

منبع:

فارسانتهای پیام/

کد خبر: 1144433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =