سرخاب: سرمربی استقلال زودتر باید انتخاب شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید که برای جلوگیری از حاشیه‌ها و مشکلات، سرمربی جدید آبی‌پوشان باید هر چه سریع‌تر انتخاب و معرفی شود.

به گزرش گروه ورزشی ایسکانیوز، عباس سرخاب در خصوص انتخاب نشدن سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: متأسفانه باشگاه استقلال شرایط خوبی ندارد، تیمی که توانست قهرمانی درخشانی را پس از سال‌ها برای هوادارانش رقم بزند در حال حاضر برای انتخاب جانشین مجیدی با مشکلاتی مواجه است و ما هر روز اسم جدیدی را می‌شنویم. بارزترین اتفاقی که در حال حاضر در اطراف استقلال شاهد هستیم این است که این باشگاه استراتژی خاصی برای انتخاب سرمربی ندارد و همانطور که گفتم هر روز نام جدیدی برای هدایت آبی‌پوشان مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حضور مهاجم استقلال در بین پدیده‌های جام جهانی ۲۰۲۲

وی ادامه داد: در این باشگاه پلن دومی وجود ندارد. در ابتدای فصل دیدیم که قرارداد مجیدی 3 ساله تمدید شد. در همه جای دنیا ممکن است این اتفاق بیفتد که باشگاه با مربی به اختلاف بخورد یا به هر دلیلی قطع همکاری شود؛ اینجا باشگاه باید سریع عکس‌العمل نشان دهد و برنامه‌ریزی داشته باشد و سرمربی جدید را انتخاب کند  تا تیم دچار حاشیه و مشکل نشود، در صورتی که ما چنین چیزی را در باشگاه ندیدیم. آجورلو در فصل گذشته همه چیز را تحت کنترل داشت، اما پس از جدایی مجیدی به نوعی دچار مشکل شد.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص مذاکره با گزینه‌های داخلی و خارجی برای هدایت فصل آینده آبی‌پوشان عنوان کرد: با توجه به نتایج و رکوردهای فوق‌العاده‌ای که استقلال در فصل گذشته به دست آورد، هر کسی که به عنوان سرمربی فصل بعد آبی‌پوشان معرفی شود کار دشواری خواهد داشت، اگر مربی ایرانی باشد کار به مراتب سخت‌تر است. در حال حاضر با توجه به شرایط استقلال، مربی خارجی بهترین گزینه برای هدایت استقلال است؛ مربی خارجی‌ای که رزومه خوبی داشته باشد تا کارش را با فشار کمتری شروع کند.

سرخاب با اشاره به جذب سجاد شهباززاده خاطرنشان کرد: سؤال من این است در شرایطی که هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده با چه معیاری و بر اساس چه تفکری به جذب بازیکن اقدام کردیم؟ اگر سرمربی آینده صرف نظر از اینکه ایرانی یا خارجی باشد، شهباززاده مدنظرش نباشد، این استقلال است که متضرر می‌شود. باشگاه نباید بدون نظر کادرفنی جدید بازیکن جذب می‌کرد. برای شهباززاده احترام قائل هستم ولی باشگاه باید صبر می‌کرد و نباید تحت تاثیر فشار هواداران قرار می‌گرفت. هواداران ممکن است به باشگاه فشار بیاورند یا به خاطر تأخیر در انتخاب سرمربی باشگاه ناراحت باشند ولی معتقدم در این شرایط جذب شهباززاده هم به ضرر استقلال و هم خود بازیکن خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1144585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =