استقلال در جذب لژیونر فوتبال ایران ناکام ماند

بازیکن اسبق استقلال در نظر دارد تا فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد و تصمیمی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تمرکز مسوولان استقلال بر روی جذب لژیونرهای فوتبال ایران در حالی است که پرداخت مبلغ رضایت‌نامه این بازیکنان یکی از مهمترین مشکلات پیش روی باشگاه به شمار می‌رود. امید ابراهیمی، کاوه رضایی، محمد نادری و سعید عزت‌اللهی از جمله بازیکنانی هستند که مدیریت باشگاه استقلال بر روی جذب آنان تمرکز کرده و قرار است مذاکرات لازم با این نفرات انجام شود.

بیشتر بخوانید:

شرط استقلال برای جذب ستاره سابق خود چیست؟

تمرکز استقلال بر روی ستاره‌هایی مانند امید ابراهیمی در حالی است که بازیکن اسبق آبی‌پوشان با تیم الوکره قطر قرارداد دارد و در فصل پیش نیز عملکرد بسیار خوبی در لیگ ستارگان قطر داشت. ابراهیمی با تیم الوکره موفق به کسب ۳۷ امتیاز از ۲۲ بازی در لیگ ستارگان قطر شد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

احتمال حضور ابراهیمی و بازگشت فرمانده آبی‌پوشان به تهران در حالی این روزها کمرنگ‌تر از گذشت شده  که همه چیز حکایت از ماندگاری ابراهیمی در لیگ ستارگان دارد و این بازیکن در تمرینات تیم الوکره نیز حضور پیدا کرده است. ابراهیمی چند روز پیش نیز اعلام کرد که پیشنهادی از استقلال ندارد و از حضورش در قطر کاملا راضی است.

ناتوانی استقلال در جذب ابراهیمی می‌تواند خُلف وعده مسوولان این باشگاه در استخدام لژیونرها باشد. این ناکامی در حالی است که هنوز تکلیف بازیکنانی مانند محمد نادری و کاوه رضایی نیز مشخص نشده و آبی‌پوشان همچنان چشم به راه استخدام مربی خارجی هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1144743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =