کنکور و آزمون| آغاز ثبت اعتراض داوطلبان دکتری وزارت بهداشت از امروز/ مهلت توزیع کارت کنکور ۱۴۰۱ امشب پایان می‌یابد

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی - فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی از امروز ۷ تیرماه می‌توانند اعتراض خود به سؤالات این آزمون را ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی - فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی روز گذشته بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور قرار گرفت.

داوطلبان در صورت اعتراض به سؤالات این آزمون از فردا هفتم تیرماه تا روز شنبه یازدهم فرصت دارند اعتراض خود را ثبت کنند. همچنین اعلام موارد از طریق سامانه سنجش آموزش پزشکی و در قالب فرمت اعلام شده روی سایت امکان‌پذیر است و پس از رسیدگی به اعتراضات، نتایج اولیه آزمون در هفته اول مرداد ماه سال جاری اعلام می‌شود.

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، مصاحبه انجام شده و اسامی افراد برگزیده در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

مهلت توزیع کارت کنکور ۱۴۰۱ امشب پایان می‌یابد

مهلت توزیع کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱ امشب ۷ تیرماه به پایان می‌رسد. دوطلبان تا آخر وقت امروز باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

داوطلبان باید با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای چهارشنبه ۸ تیر، پنجشنبه ۹ تیر، جمعه ۱۰ تیر و شنبه ۱۱ تیر سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

نتایج آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد

آزمون غربالگری چهاردهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی صبح روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در ۴۰ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی به صورت الکترونیک برگزار شد.

در آزمون غربالگری چهاردهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی تعداد ۲ هزار و ۵۱۳ دانشجو از ۷۰ دانشگاه علوم پزشکی دولتی و آزاد شرکت داشتند که از این تعداد یک هزار و ۲۱۴ نفر زن و یک هزار و ۲۹۹ نفر مرد بودند.

نتایج اولیه آزمون غربالگری ۶ تیرماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و ۹۰ نفر در هر حیطه و در مجموع ۵۴۰ نفر به مرحله دوم انفرادی و گروهی راه یافتند.

مرحله بعد از آزمون غربالگری، مشتمل بر دو مرحله گروهی و مرحله انفرادی دوم خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =