اتاق فکر دانشجویی و  توجه به کارهای فرهنگی در اولویت قرار گیرد 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: لازمه اجرای برنامه‌های فرهنگی در واحدهای دانشگاهی، اهمیت دادن به کارهای فرهنگی  و داشتن اتاق فکر دانشجویی و اتاق فکر مسئولان است. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  جلسه شورای معاونان فرهنگی دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور سید محمودرضا آقامیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران،  فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، حسن بنیادی حسن بنیانیان مشاور فرهنگی رییس دانشگاه، حامد افشاری رییس واحد علوم و فناوری پردیس، معاونان فرهنگی دانشجویی واحدهای استان تهران و جمعی از مسئولین استان تهران به میزبانی واحد علوم و فناوری پردیس برگزار شد.
 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این جلسه گفت: لازمه اجرای برنامه‌های فرهنگی در واحدهای دانشگاهی، اهمیت دادن به کارهای فرهنگی  و داشتن اتاق فکر دانشجویی و اتاق فکر مسئولین است. استفاده از فکر و اندیشه همه دانشجویان با همه سلایق و علاقه ها، می تواند با حضور مسئولان فرهنگی در جمع دانشجویان و انجام کار به صورت گروهی همراه با خرد جمعی مثمرثمرتر صورت پذیرد.

آقامیری تاکید  کرد: لزوم نگاه به آینده و انجام برنامه ها با رویکردهای مختلف قطعا می تواند با داشتن اطلاعات به روز معاونین فرهنگی واحدهای دانشگاهی در جهت بسط و گسترش فضای آزاد اندیشی و برگزاری مداوم کرسی های آزاد اندیشی و ایجاد مراکز مشاوره افزایش یابد.


در ادامه این نشست حسن بنیانیان مشاور فرهنگی رییس دانشگاه  با اشاره به برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد و رویکرد علمی و آموزشی و فرهنگی به فعالیت های واحدهای دانشگاهی بیان کرد: در مباحث فرهنگی به استفاده از  علم روز و ابزار فناوری جدید نیاز داریم تا بیان و محتوای فرهنگی در قالب نوین و با هدف جذب حداکثری و تاثیرگذاری مناسب داشته باشیم و در تحقق این مهم می توانیم از اساتید دانشگاه استفاده کنیم. 

در این نشست فرزاد جهان بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با طرح مباحث مورد نظر در فعالیت های فرهنگی در واحدهای دانشگاهی، گزارش مسئولین فرهنگی دانشجویی واحدهای استان تهران در خصوص فعالیت هایشان در آن حوزه را استماع نمود و نقطه نظرات خود را در این زمینه ارائه کرد. گفتنی است در پایان جلسه؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی صنایع خلاق و فناوری‌های فرهنگی به عمل آمد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1146811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =