بازگشایی مجموعه فرهنگی «پاتوق حال خوب» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در امور زنان و خانواده از بازگشایی مجموعه فرهنگی «پاتوق حال خوب» دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به همت امور زنان و خانواده استان تهران، نشستی در راستای عملیاتی کردن بیانیه نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت اجتماعی و پیاده‌سازی سند تحول در حوزه زنان و خانواده و کنشگری فعال در تربیت تخصصی و اجتماعی دانشجویان با حضور  سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، جعفری سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران،  سجادی معاون سابق معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سایر اعضاء هیأت علمی و فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دبیرخانه استان تهران برگزار شد.

همچنین در این نشست به بررسی طرح پیشنهادی تحت عنوان «طرح تابستانه حال خوب (دختران)» و ارائه سایر طرح‌ها و ایده‌های پیشنهادی درراستای ایجاد تغییرات زیرساختی در حوزه عفاف و حجاب و مسائل عقیدتی دانشجویان پرداخته شد. آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، علاوه بر نظر مساعد از ارائه این طرح‌ها، حمایت خود را برای اجرایی شدن طرح‌های تابستانه اعلام کرد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران درباره اجرای «طرح تابستانه حال خوب (دختران) » تاکید کرد: سرمایه انسانی باید مدیریت شود و از ظرفیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اعم از واحدهای پردیس و رودهن، درراستای شروع فاز اجرایی طرح‌های برنامه‌ریزی شده بهره‌برداری کنند.

معصومه بهرامی، مشاور رییس در امور زنان و خانواده استان تهران، توضیحاتی درباره فعالیت‌های حوزه امور زنان و خانواده استان تهران و اجرای طرح فرهنگی «حال خوب» ارائه کرد و از بازگشایی مجموعه فرهنگی "پاتوق حال خوب" دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس خبر داد.

در پایان خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، با تشکر از فرصت ایجاد شده و دغدغه‌مندی اعضا، با تاکید بر الگوسازی نسل جوان امروز، بستر دانشگاه را بهترین امکان برای همکاری مشترک در سطح استان تهران دانست. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1147021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =