فراخوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فارابی اعلام شد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فراخوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه علوم انسانی و اسلامی، توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با همکاری بنیاد ملی نخبگان و مدیریت مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به صورت سالانه برگزار می‌شود.

آثار علمی در این جشنواره در پانزده گروه علمی«اخلاق، ادیان و عرفان»، «تاریخ، جغرافیا و باستان ‌شناسی»، «حقوق»، «زبان، ادبیات و زبان‌شناسی»، «علوم اجتماعی و علوم ارتباطات»، «علوم‌اقتصادی، مدیریت و علوم مالی»، «علوم تربیتی، روان‌شناسی و علوم ورزشی»، «علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای»، «علوم قرآنی، تفسیر و حدیث»، «فقه و اصول»، «فلسفه، منطق و کلام»، «فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی و کتابداری»، «مطالعات انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)»، «مطالعات هنر و زیبایی‌شناسی» و «مطالعات میان رشته‌ای» دریافت می‌شوند.

در همین راستا از همه استادان، پژوهشگران و صاحبان آثار علمی حوزه علوم انسانی و اسلامی دعوت می‌شود تا آثار خود را در قالب کتاب پژوهشی، گزارش نهایی پژوهش، رساله دکتری، پایان‌نامه کارشناسی ‌ارشد، و مقاله پژوهشی در موضوع علوم انسانی- اسلامی که در سه سال گذشته (از ابتدای فروردین 1398 تا پایان اسفند 1400) به اتمام رسیده یا منتشر شده است را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام آثار برای جشنواره تا  10 آبان 1401 اعلام شده و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.farabiaward.ir مراجعه کنند.

فراخوان بخش خارجی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فارابی

این جشنواره در بخش بین‌الملل خود، با هدف شناسایی استعدادها، آثار و نظریه‌های برتر، روش‌ها و طرح‌های جدید در پژوهش، در سه حوزه «ایران‌شناسی»، «اسلام‌شناسی» و «علم دینی»، نسبت به تشویق و معرفی موارد برگزیده به جامعه جهانی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1147034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =