آیین‌نامه جدید شورای صنفی دانشجویی و دستیاران دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد

آیین‌نامه جدید شورای صنفی دانشجویی و دستیاران دانشگاه/دانشکده‌های علوم پزشکی کشور توسط وزیر بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، «آیین‌نامه شورای صنفی دانشجویی و دستیاران دانشگاه/دانشکده‌های علوم پزشکی کشور» را ابلاغ کرد.

در این نامه آمده خطاب به روسای دانشگاه علوم پزشکی آمده است: نظر بر ایجاد زمینه افزایش مشارکت دانشجویان در امور صنفی و رفاهی، به پیوست ««آیین‌نامه شورای صنفی دانشجویی و دستیاران دانشگاه/دانشکده‌های علوم پزشکی کشور» که در جلسه هیئت مرکزی نظارت بر شوراهای صنفی دانشجویان و دستیاران و بر اساس آیین‌نامه ضوابط ناظر بر فعالیت‌های شورای صنفی دانشجویان مصوب جلسه 165 سی‌ام شهریور 89 شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفته است، برای اجرا ابلاغ می‌شود.

آیین‌نامه جدید شورای صنفی دانشجویی و دستیاران دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد

به گزارش ایسکانیوز، آیین‌نامه شورای صنفی دانشگاه‌های علوم پزشکی اواخر سال ۹۳ توسط وزیر بهداشت وقت محمد محسن طریقت منفرد امضا شد و توسط محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه در اردیبهشت ۹۴ به دانشگاه‌های علوم پزشکی برای اجرا ابلاغ شد. اخبار مبنی بر بازنگری این آیین‌نامه اواسط اردیبهشت ماه رسانه‌ای شد. شوراهای صنفی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نسبت به تغییر آیین‌نامه معترض بوده و بر این باور بودند که این آیین‌نامه فعالیت‌های شورای صنفی را محدود می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1147257

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =