ممنوعیت صدور چارتری بلیت هواپیما برای ۷ شهر

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما به مقصد ۷ شهر خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسن خوشخو با بیان اینکه به منظور نظم دهی به پروازها مقرر شد ۷ شهر از فروش چارتری بلیت هواپیما منع شوند، اظهار کرد: این شهرها شامل تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز و بندر عباس هستند و بهای بلیت در پروازهای چارتری یا سیستمی نباید خارج از سقف تعیین شده باشد.

وی با بیان اینکه جلساتی در شورایعالی هواپیمایی در یک ماه گذشته برگزار شد افزود: مهمترین دستورالعمل های این شورا درباره برگزاری مراسم اربعین بود که باید به صورت منظم عملیات پرواز ها صورت گیرد.

خوشخو افزود: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، فروش پروازهای چارتری در بازه زمانی اربعین نیز ممنوع اعلام شد و این امر به شرکتهای هواپیمایی اعلام می شود.

خوشخو درباره اینکه معمولا در ایام پیک پروازها، شرکت های هواپیمایی اقدام به افزایش قیمت بلیت می کنند نیز گفت: درخواست هایی برای افزایش قیمت از سوی شرکت های هواپیمایی با توجه به نرخ ارز، تورم و افزایش حقوق و دستمزدها داشتیم که بررسی های کارشناسی صورت گرفته اما هیچ تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم و این درخواست ها باید در شورایعالی هواپیمایی مطرح و تصویب شود.

کد خبر: 1147842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =