پیکر مطهر شهید مدافع حرم، عباس آسمیه شناسایی شد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان فردیس از شناسایی پیکر مطهر شهید مدافع حرم عباس آسمیه خبر داد و گفت: مراسم استقبال، تشییع و تدفین این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سرهنگ احسان علیزاده با اشاره به شناسایی پیکر پاک شهید مدافع حرم عباس آسمیه افزود: پیکر مطهر این شهید همراه با چهار شهید دیگر از مدافعان حرم کشور، از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

به گفته فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان فردیس، شهید مدافع حرم عباس آسمیه از بسیجیان پایگاه شهیدان ترکیان و از ساکنان شهرستان فردیس روز دوشنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۴ در دفاع از حرمین شرفین توسط نیروهای تکفیری و در سن ۲۶ سالگی در منطقه خان طومان سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۷ سال شناسایی و به وطن رجعت نمود و هم اکنون در معراج شهدا است.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس با بیان اینکه قرار است پیکر این شهید والامقام پس از عزیمت به مشهد مقدس و طواف در حریم رضوی، در گلزار شهدای امامزاده محمد کرج به خاک سپرده شود افزود: برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر شهید در شهر فردیس نیز در حال پیگیری و برنامه ریزی بوده و اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است شهید مدافع حرم عباس آسمیه از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1149341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =