تصادف زنجیره‌ای در محور کاشان - نطنز ۳ کشته برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور کاشان - نطنز با سه فوتی و ۹ مصدوم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدمنصور میرابوطالبی، ضمن اشاره به وقوع تصادف در محور کاشان - نطنز اظهار کرد: این تصادف میان دو دستگاه تریلی و یک دستگاه خودرو سواری به وقوع پیوست و نیروهای هلال احمر شهرستان کاشان به محض دریافت خبر در محل حادثه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید:

تصادف خونین در جاده‌ نطنز با ۴ کشته و ۲ زخمی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر هشت آزادراه کاشان نرسیده به عوارضی قمصر به وقوع پیوست، افزود: عوامل هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی از پایگاه شهدای امدادگر و پایگاه شهید کریمیان به محل حادثه اعزام شدند و عوامل اورژانس ۱۱۵، آتش‌نشانی، راهداری، راهور و پلیس در محل حادثه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نیروهای عملیاتی دو نفر از افراد محبوس در این حادثه را رهاسازی کردند، تصریح کرد: متاسفانه این حادثه میان دو دستگاه تریلی و یک خودرو سواری سه فوتی و ۹ مصدوم در پی داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه یکی از مصدومان این حادثه توسط عوامل هلال احمر شهرستان کاشان به مرکز درمانی اعزام شد، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و از تمامی شهروندان و هموطنان درخواست داریم تا با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی سفر بی‌خطری را داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =