برنامه‌های واحدهای دانشگاه آزاد بر اساس سند تحول اجرایی می‌شود

رییس سازمان سما با اشاره به اینکه باید برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در واحدها بر اساس سند تحول تنظیم و اجرایی شود، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بالقوه‌ای است که وظیفه اصلی آن حل مسائل دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در استان‌هاست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با حضور سیدمحمد بطحایی، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، حسن بهرامنیا استاندار ایلام، بهروز ناصری دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و سایر اعضا در واحد ایلام برگزار شد.

 بطحایی در این جلسه با بیان اینکه مأموریت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم تحول، تربیت اجتماعی است، گفت: محور و اساس تحول در دانشگاه آزاد اسلامی ورود به عرصه های تربیتی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی بر اساس سند تحول تنظیم و اجرایی شود، افزود:دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بالقوه‌ای است که وظیفه اصلی آن حل مسائل دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در استان‌هاست. دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به عنوان یک هیات اندیشه‌ورز در کنار استاندار و دستگاه‌های اجرایی استان عمل خواهد کرد و می تواند در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و تولیدی کمک کار استان باشد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: مهمترین موضوع جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بودجه است که این دانشگاه مسیر امیدبخشی را طی کرده است. امیدواریم با افزایش تعداد دانشجو و ظرفیت‌های جدیدی که در حوزه مهارت‌های کارآفرینی ایجاد می شود این دانشگاه بتواند خدمات بیشتری به مردم استان ارائه کند.

 بهرام نیا: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی در کمک به دولت و حل مسائل استان‌ها قابل تقدیر است

 حسن بهرام نیا استاندار ایلام نیز در این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مسئولان این دانشگاه با رویکرد انقلابی و کار جهادی در حال خدمت به نظام و مردم هستند، گفت: سعادت و پیشرفت کشور در گرو همکاری و هم افزایی دانشگاه، حوزه علمیه و آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی در کمک به دولت و حل مسائل در استان‌ها قابل تقدیر است و قطعاً در استان ایلام بیش از پیش از ظرفیت و پتانسیل عظیمی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده می شود.

بهرام نیا با تأکید بر تجاری سازی علم، افزود: باید نتایج تحقیقات و پژوهش های دانشگاه ها در خدمت توسعه استان باشد. مجموعه دولت در استان آمادگی هر نوع همکاری و کمک به دانشگاه آزاد اسلامی ایلام را دارد.

 ناصری: دانشگاه آزاد اسلامی بازوی توانمند پژوهشی، فکری و علمی برای توسعه استان است

 بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام همچنین در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال حل مسائل استانها و کمک به دولت است. در این راستا ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری این دانشگاه در خدمت مردم و مسئولان است. 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بازوی توانمند پژوهشی، فکری و علمی برای توسعه استان است، تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام پتانسیل لازم برای ایجاد تحول در صنعت استان دارد و امیدواریم ظرفیت های بالقوه این دانشگاه برای کمک به صنعت استان به کار گرفته شود. 

 ناصری با تجلیل از خدمات ماندگار دکتر عادل آذر عضو فقید هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، گفت: دکتر عادل آذر در حوزه های علمی، اجرایی و مدیریتی خدمات ماندگاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

لازم به ذکر است با حضور اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از تابلو دانشکده علوم انسانی واحد ایلام به نام زنده یاد دکتر عادل آذر عضو فقید هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام رونمایی شد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1150851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =