پرداخت هدیه روز کارمند به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک فرارسیدن روز کارمند گفت: به همین مناسبت و به منظور پاسداشت زحمات و قدردانی از تلاش‌های کارمندان پرتلاش و دلسوز دانشگاه آزاد اسلامی، مبلغ ۴ میلیون ریال به عنوان هدیه نقدی به تمامی کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت می شود. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،داریوش جاوید، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگان، گفت: آنچه سبب شد یاد و خاطره این دو شهید بزرگوار در اذهان و افکار مردم باقی بماند، آشنایی آنها با مشکلات مردم و تلاش‌های بی منت و خالصانه آنان است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردانی  بودند که با توکل به خداوند متعال و با بصیرت و دانش خود، دلسوزانه و صادقانه در مسیر ارتقا و پیشرفت ایران گام برداشتند و در نهایت  جان خود را فدای اعتلای ایران اسلامی کردند.

 جاوید اظهار کرد: در ایام هفته دولت و روز کارمند که یادآور دولت انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است، فرصت را مغتنم می شمارم و این روز را به تمامی کارکنان عزیز مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف، تبریک عرض کرده و از زحمات صادقانه و اثربخش آنان در راستای توسعه علم و دانش در کشور قدردانی می کنم. 

وی ادامه داد: به همین مناسبت و به منظور پاسداشت زحمات و قدردانی از تلاش های کارمندان پرتلاش و دلسوز دانشگاه آزاد اسلامی، مبلغ ۴ میلیون ریال به عنوان هدیه نقدی به تمامی کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت می شود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1151861

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =