بانک مرکزی با طرح بانکداری اسلامی موافقت کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از موافقت بانک مرکزی با طرح بانکداری اسلامی مجلس خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورکار قرار گرفتن طرح بانکداری اسلامی در مجلس، اظهار داشت: این هفته جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به صورت دو شیفت با دستورکار بررسی طرح بانکداری اسلامی برگزار می شود.

وی با اشاره به فشارهای بیرونی درباره طرح بانکداری اسلامی مجلس، افزود: همچنین امروز آخرین روز ارسال پیشنهادات روسای بانک‌ها و اقتصاددان‌ها درباره طرح مذکور است و اگر انتقاد یا پیشنهادی دارند می‌توانند تا پایان امروز آن‌ها را به مجلس ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

بانک مرکزی: رفع سوء اثر چک سه روزه شد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره های قبل مجلس شورای اسلامی منتظر ارائه لایحه ای برای اصلاح بانکداری کشور از جانب دولت‌ها بود که متاسفانه هیچ اتفاقی نیفتاد از این رو مجلس یازدهم تصمیم گرفته است تا خود طرحی در این رایطه نوشته و آن را مصوب کند؛ زیرا امروزه مشکل اساسی اقتصاد کشور سیستم ناکارآمد بانکی است.

سلیمی تاکید کرد: بانک مرکزی دولت سیزدهم با کلیات طرح بانکداری اسلامی مجلس شورای اسلامی موافق است، اما برخی نکاتی را مدنظر دارد که در حین بررسی طرح در صحن مجلس این موارد را اعمال خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1151920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =