۲ موکب درمانی توسط دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران راه‌اندازی می‌شود

مسئول بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تاکید بر اینکه دانشجویان علوم پزشکی، کادر درمان و کارکنان این دانشگاه در صورت تمایل به فعالیت و خدمات‌رسانی به موکب دانشگاه آزاد اسلامی ارجاع داده می‌شوند، گفت: ۲ موکب دندانپزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده و در این مدت به زائران اربعین در مسیر راهپیمایی به ارائه خدمات می‌پردازند.

علیرضا جعفری نعیمی،  مسئول بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره موکب اربعین و ارائه خدمات به زائران اربعین از سوی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه به طور خاص موکب خاص ندارد، بلکه دانشگاه آزاد اسلامی موکب برای زائران در مسیر راهپیمایی راه اندازی کرده و دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی هم در آن موکب به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی افزود: کادر درمان، دانشجویان و دیگر فعالان دانشگاه علوم پزشکی در صورت تمایل برای فعالیت در راهپیمایی اربعین به موکب دانشگاه آزاد اسلامی معرفی می‌شوند. البته بسیاری از همکاران به شکل شخصی در راهپیمایی شرکت کرده و اقدام به ایجاد موکب می‌کنند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با بیان اینکه ۲ موکب دندانپزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به زائران اربعین در مسیر راهپیمایی به ارائه خدمات می‌پردازند، ادامه داد: در وضعیت کنونی از تعداد دانشجویان، کادر درمان و پزشکان دیگر حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی برای شرکت در این راهپیمایی آمار دقیق در دسترس نیست، چون اغلب افراد به شکل مستقل در موکب‌های وابسته به شهر محل سکونت و شخصی به فعالیت می‌پردازند و به دلیل عدم راه اندازی موکب مستقل از سوی دانشگاه علوم پزشکی از میزان حضور کاردرمان و دانشجویان این دانشجویان در راهپیمایی اربعین و کم و کیف خدمات رسانی از سوی آنها در مسیر اطلاعات در دسترس نیست.

جعفری نعیمی با تاکید بر اینکه دانشجویان علوم پزشکی، کادر درمان و کارکنان این دانشگاه در صورت تمایل به فعالیت و خدمات رسانی به زائران به موکب دانشگاه آزاد اسلامی ارجاع داده می‌شوند، تاکید کرد: موکب‌های منتظران ظهور از دانشجویان دانشگاه دندانپزشکی و موکب رهروان مهدی از اساتید دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به خدمات رسانی می‌پردازند. درضمن این موکب‌ها از ۱۸ تا ۲۷ شهریور سالجاری به خدمات رسانی می‌پردازند.

محل موکب دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی اربعین کجاست؟

شایان ذکر است، در مرداد سالجاری احمد صالی آرا، رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی درباره موکب دانشگاه آزاد اسلامی گفته بود، امسال نقطه اتکاء دانشگاه در موکب مهران است و بنا داریم با توجه به اینکه عمده خروجی ما در خطوط زمینی از مرز مهران صورت می‌گیرد و طبق برآوردی که از سال‌های قبل داریم، این موکب را آماده پذیرایی زائران کنیم.

وی افزود:‌ هر سال دانشگاه آزاد اسلامی چند موکب برون مرزی هم داشت که امسال بنا به ملاحظاتی، در نظر گرفته شده موکبی را در مسیر راهپیمایی در عمود ۷۷۰ تحت عنوان موکب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و به عنوان یک موکب بین المللی راه اندازی کنیم؛ چرا که دانشجویان کشورهای دیگر به صورت تیمی وارد راهپیمایی اربعین می شوند و موکب دانشگاه آزاد اسلامی می تواند یکی از پایگاه های اصلی برای حضور آنها باشد که موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و به ویژه حماسه حسینی و اهداف بلندی که انقلاب اسلامی برای توسعه دارد، در آنجا به مشارکت گذاشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1152271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =