ارتش تحرکات اخیر اغتشاش‌گران در کشور را محکوم کرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای، هرگونه تخریب اموال عمومی و اختلال در امنیت مردم و کشور و هجمه به حافظان امنیت را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ارتش جمهوری اسلامی ایران، در بیانیه‌ای هرگونه تخریب اموال عمومی و اختلال در امنیت مردم و کشور و هجمه به حافظان امنیت را به شدت محکوم کرد.

در این بیاینه ضمن محکوم کردن حرکت اغتشاش‌گران و دفاع از همرزمان ارتش در فرماندهی انتظامی تاکید شده است: امروز دشمنان نظام اسلامی که در عرصه‌های مختلف دشمنی با نظام اسلامی، ناکام مانده‌اند، به هر بهانه‌ای و با هر حربه‌ای برای سلب آسایش و آرامش مردم و ایجاد ناامنی و آشوب بهره می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

چرا اصلاح‌طلبان برای سلمان رشدی حکم عفو امضا کردند؟

ارتش در بیانیه خود، هجمه به خادمان مردم در فرماندهی انتظامی که همواره مجاهدانه و مخلصانه در جهت امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند و مظلومانه مورد هجمه واقع می‌شوند و همچنین توهین به ساحت مقدس قرآن، پرچم و مقدسات را قویاً محکوم کرده و این اقدامات مذبوحانه را راهبرد شیطانی دشمن برای تضعیف موقعیت نظام اسلامی و عزت و انسجام ملت ایران و حافظان جان برکف امنیت کشور و مردم در فرماندهی انتظامی اعلام کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدامات اغتشاش گران یادآور شده، استقلال، اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون ده‌ها هزار شهید گرانقدر و در پرتو مجاهدت فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح به دست آمده و ملت بزرگ ایران و جان برکفان نیروهای مسلح هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد تا از موقعیت به وجود آمده سو استفاده کنند و خدشه‌ای به آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای گلگون کفن و ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی وارد سازند.

ارتش جمهوری اسلامی در بخش پایانی این بیانیه بر هوشیاری مردم در شناخت و مقابله با عملیات روانی و رسانه‌ای گسترده دشمنان تاکید کرده و به ملت غیور ایران اطمینان داده کارکنان ارتش ضمن حمایت کامل از همرزمان خود در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی، آمادگی مقابله با توطئه‌های گوناگون دشمنان را دارند و تا آخرین لحظه از امنیت و منافع ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان، دفاع می‌کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1154440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =