رژه نیروهای مسلح در استان مازندران برگزار شد

رژه نیروهای مسلح در روز ارتش به همراه نمایش برخی از ادوات نظامی در مرکز استان مازندران، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در روز ارتش با حضور یگان‌های مختلف نظامی در میدان شهید قاسمی شهرستان ساری برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط رزم‌نوازان مستقر در میدان، آغاز و به پرچم جمهوری اسلامی ایران ادای احترام شد.

ادامه مراسم با سخنرانی آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در استان، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران و فرمانده میدان، همراه و در خاتمه، یگان‌های مختلف نظامی به همراه نمایش بخشی از ادوات جنگی از جلوی جایگاه ویژه، رژه رفتند.

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی عمیق از اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران بیان کرد: اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه پاسداران با همکاری همه نیروهای مسلح، عملیاتی شده است که به اذعان کارشناسان نظامی دنیا، این اقدام جمهوری اسلامی ایران، پرده جدیدی از جنگ ترکیبی را برای نیروهای مسلح دنیا به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به اتحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، آن را عامل تضعیف دشمنان دانست و افزود: چشم دنیا از اقتدار حمله مدرن و پیشرفته موشکی و پهپادی نظام جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی، مبهوت مانده است.

حسینی‌پور، حضور و ایستادگی مردم در کنار نیروهای مسلح را عامل موفقیت نظام برشمرد و تصریح کرد: قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عواملی همچون ایمان، فرماندهی مدبرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و مردمی بودن نظام است.

استاندار مازندران، شادی مردم پس از عملیات موفق موشکی و پهبادی را نشانه وحدت مردم با نیروهای مسلح دانست و تأکید کرد: اقدام نیروهای مسلح، پیامی به دشمنان داشت مبنی بر اینکه اگر به منافع ایران اسلامی در هر کجای عالم، تعرضی بشود با برخورد قاطع جمهوری اسلامی، مواجه خواهد شد.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در حال زوال است و این نشأت از منش و راه سرداران، شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دارد.

مقام عالی دولت در استان مازندران خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان همواره باید به مردم خدمت کنند و مسئولان، همانند نیروهای مسلح باید به مردم، خدمت مطلوب ارائه کنند و باید با پیاده‌سازی برنامه‌های تحول‌گرا، اقتصاد مازندران را رونق بخشند.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =