سردار اشتری: نمی‌گذاریم احدی به ناموس مردم تعرض کند

فرمانده ‌انتظامی کل کشور با بیان اینکه مردم در فتنه اخیر خوش درخشیدند و راه حق را از باطل به خوبی تشخیص دادند، تاکید کرد: نمی‌گذاریم کسی قصد طمع و تعرض به جان، مال و ناموس مردم داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، سردار حسین اشتری صبح امروز پنجشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی طلیعه فصل ظهور است، اظهار داشت: این انقلاب که با هدایت و امامت حضرت امام (ره) و حضور مردم به پیروزی رسید آغاز نهضت حضرت مهدی (عج) به شمار می‌رود و امیدواریم در طول بیش از 40 سالی که گذشت توانسته باشیم مسیری که مورد رضایت حضرت قرار دارد را طی کرده باشیم.

وی افزود: شهدای دفاع مقدس، شهدای دفاع از حرم و شهدای امنیت مردم از منتظران واقعی حضرت به شمار می‌روند و ان شالله که صبح پیروزی نزدیک است.

بیشتر بخوانید:

سردار اشتری: مسئولان عراقی با ورود زائران پاکستانی موافقت نکرده‌اند

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به بیانیه گام دوم گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه فرمودند که جوانان غیور ما زمینه ساز ظهور هستند و امروز جوانان غیور ما به واسطه روحیه ولایی در مسیری قدم می‌گذارند که ان شالله مسیر حضرت حجت (عج) خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از فرمانده معظم کل قوا تبعیت از امام عصر (عج) به شمار می‌رود، یادآور شد: کسانی که عشق امام عصر (عج) را در دل دارند بدانند اگر مسیری غیر از مسیر ولایت را انتخاب کنند به هدف نخواهند رسید و راهی برای رسیدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) جز طی کردن تدابیر و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری نداریم.

اشتری با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز بزرگترین پایگاه تشیع و مهدویت است، خاطرنشان کرد: کسانی که مخالف کرده و این انقلاب اسلامی را تهدید می‌کنند بدانند که صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی (عج) هستند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، در روزهای آغازین دفاع مقدس که کمترین امکانات را در اختیار داشتیم و در همه توطئه‌ها و فتنه‌هایی که رخ داد از جمله اتفاقات اخیر کشور عنایت امام عصر (عج) را شاهد بودیم، گفت: فتنه اخیر با هوشیاری مردم و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و با حضور قدرتمندانه و هوشمندانه حافظان نظم و امنیت خنثی شد و رسانه‌های رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند نتوانستند در این مقطع به اهداف خود برسند و ایران اسلامی توانست تجمعات را هدایت کرده و صف مردم را از اغتشاشگران جدا و توطئه را خنثی کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور علت این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را ثمره عنایت خاص حضرت مهدی (عج) به این کشور دانست و افزود: باید همواره به آینده امیدوار بوده و مشاهده کردیم که در سال‌های گذشته با وجود تهدیدها و تحریم‌ها پیشرفت‌های بسیار خوبی در کشور رقم خورده است و علت همه این پیشرفت‌ها ثمره اعتقاد به ظهور و تبعیت محض از نایب امام زمان (عج) است و باید این راه را بدون هیچ وقفه و شبهه‌ای ادامه دهیم.

آشوب‌ها قطعاً سازماندهی شده است

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه اگر دشمن به بهانه اتفاقی در فضای مجازی و فضای حقیقی آشوب به پا می‌کند قطعاً سازماندهی شده است، گفت: آنها به دنبال این هستند که کشور امام زمان (عج) را از مسیر خود خارج کرده و جمهوری اسلامی و پیشرفت نداشته باشیم و ایران قوی و مستقل نباشد ولی به لطف و عنایت الهی و عنایات خاص حضرت مهدی (عج) هر روز مقتدرتر از گذشته خواهیم شد.

اشتری با بیان اینکه مردم در فتنه اخیر خوش درخشیدند و راه حق را از باطل به خوبی تشخیص دادند، تاکید کرد: خط قرمز ما امنیت مردم است و هر شخص و گروهی که بخواهد به حقوق و امنیت مردم تعدی کند حافظان نظم و امنیت در کنار مردم و در مقابل افرادی که می‌خواهند تعدی کنند می‌ایستند.

وی با بیان اینکه همکاران بنده در ایام اربعین افتخار خدمت به زائران امام حسین (ع) را داشتند و بعد از آن هم در شهرها به حفظ امنیت مردم پرداختند و به عشق حضرت در کنار مردم هستند خاطرنشان کرد: نمی‌گذاریم کسی قصد طمع و تعرض به جان، مال و ناموس مردم داشته باشند و قطعاً با اقتدار، تدیر و البته با خویشتن داری با گروه‌هایی که قصد برهم زدن نظم و امنیت را دارند قانونی برخورد خواهیم کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در حفظ امنیت مردم همه نیروهای مسلح حضور داشته و حفاظت از ارزش‌های اسلامی را به منصه ظهور رساندند، تاکید کرد: امروز ما در کشور شاهد آرامش و امنیت هستیم و دشمنانی که به دنبال برهم زدن این امنیت بودند شکست خوردند.

وی با اشاره به بیانات حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه فراجا اظهار کرد: فرمایشات ایشان برای مردم امیدوارکننده بود و ان شالله سایه پربرکت مقام معظم رهبری بر سر مردم عزیز میهن اسلامی مستدام باشد.

مستکبران عالم مرگ خود را در پیروزی جمهوری اسلامی می بینند

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران نیز با تبریک فرارسیدن این ایام مبارک، از تلاش ها و خدمات نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه باید فرصت التزام به سربازی حضرت مهدی(عج) و تجدید بیعت با امام زمان را قدر بدانیم، انقلاب اسلامی ایران را سرآغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) عنوان کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه اطمینان و یقین داریم که بر اساس آیات و روایات و فرمایشات مقام معظم ولایت و مرجعیت حضرت آیت الله خامنه ای؛ پیروزی جریان حق بر باطل قطعی و افق آینده روشن است،؛ بر پیشرفت جبهه حق و ضعف روزافزون جریان باطل در دهه های اخیر تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه امروز ترس دشمنان از آن است که احساس می کنند پیروزی جمهوری اسلامی به معنای نابودی جنایتکاران تاریخ معاصر است، علت دشمنی ها با این نظام و انقلاب را ترس دشمنان از مرگ خود به واسطه پیروزی جمهوری اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بهروز IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      0 0
      کدام مردم؟