برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با ابلاغ آیین‌نامه‌ای، برنامه های یوم‌الله ۱۳ آبان در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان‌بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آیین‌نامه «سیاست‌های ابلاغی یوم‌الله ۱۳ آبان (روز مبارزه با استکبار جهانی)» را به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.

 جهان‌بین در این آیین‌نامه تأکید کرده است: شایسته است واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت تشکل‌های اسلامی، در روزهای منتهی به ۱۳ آبان برنامه‌های متنوع و خلاقانه برای گرامیداشت این مناسبت را متناسب با مقتضیات بومی برنامه‌ریزی، تدوین و اجرا کنند.

براساس بندهای این آیین‌نامه، برنامه‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شامل استفاده از ظرفیت اساتید گروه معارف اسلامی، درس وصایا، گروه های علوم سیاسی و علوم اجتماعی برای تبیین این واقعه در کلاس، فضاسازی محیطی متناسب با این رویداد مهم، صدور بیانیه توسط تشکل‌های اسلامی و نهادهای دانشجویی، برگزاری مراسم خاطره‌گویی، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی، تولید محتوای هوشمندانه و هنرمندانه، حضور دانشجویان در مراسم غبارروبی و نثار شاخه‌های گل در مزار شهدا، مشارکت دانشجویان در اجرای برنامه‌های روز راهپیمایی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هماهنگی با ستاد نمازجمعه و سخنرانی دانشجویان توانمند، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، برگزاری کارگاه های آموزشی و... است.

همچنین تأکید شده که نشست‌های هم‌اندیشی در چارچوب برنامه‌های فکری و معرفتی با عناوین مختلف در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157596

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =