فاطمی‌امین: تولید خودرو ۶۰درصد افزایش یافته است

وزیر صنعت، معدت، تجارت همراه با معاونانش در نشستی با اعضای مجمع نمایندگان تهران و جمع دیگری از نمایندگان مجلس، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای وزارت صمت را ارائه کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در باره این نشست که در محل وزارت صمت برگزار شد، گفت: در این جلسه وزیر صمت و معاونان وی گزارشی را از عملکرد وزارت صنعت معدن و تجارت در طول یک سال گذشته به نمایندگان ارائه کردند که مجموع گزارشات ارائه شده از روند رو به جلو عملکرد این وزارتخانه حکایت داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت طبق گزارشی که در این جلسه ارائه شد تولید خودرو در سال جاری نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش را نشان می دهد، این در حالی است که بودجه خودروسازان در سال جاری افزایش نیافته است.

الهیان خاطرنشان کرد: علاوه بر این طبق گزارش ارائه شده در سال جاری خودروی ناقصی تولید نشده و شاهد انبار شدن خودروها با نقض تعهد در پارکینگ‌ها نیستیم.

وی افزود: همچنین در این جلسه توضیحاتی درباره داشبورد سراسری وزارت صنعت ارائه شد. در این دل داشبورد یا سامانه کالاهای تولید شده و یا وارد شده به کشور از زمان تولید و یا واردات به کشور قابل رهگیری هستند که این اقدام باعث حذف واسطه ها و دلال‌بازی‌ها در حوزه کالاهای مختلف می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حاضران در این جلسه اعم از نمایندگان تهران و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در این جلسه حضور داشتند عملکرد وزارت صمت در یکسال گذشته را قابل تقدیر دانستند و عنوان کردند که ادامه این روند در وزارت صمت موجب از بین رفتن فساد و واسطه گری ها در حوزه صنعت می‌شود.

الهیان خاطرنشان کرد: حاضران در این جلسه عنوان کردند که نظر شان نسبت به استیضاح منفی است و به استیضاح وزیر رای نخواهند داد برای ایشان به اعتماد به وزیر سمت است و در جلسه استیضاح به آقای وزیر اعتماد مجدد خواهند کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1157963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =