اهریمنانِ زمانه از میهن‌دوستی و وطن‌پرستی دانش‌آموزان به ستوه خواهند آمد

رئیس سازمان سما در پیامی یوم الله سیزدهم آبان ماه را به دانش آموزان سمایی تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدمحمد بطحایی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما در پیامی یوم الله سیزدهم آبان ماه را به دانش آموزان سمایی تبریک گفت.در پیام ایشان آمده است:

دانش آموزان عزیز، اهریمنان زمانه از میهن دوستی و وطن پرستی تان به ستوه خواهند آمد!

یوم الله سیزدهم آبان ماه از حماسه های فراموش نشدنی تاریخ این سرزمین است. روزی که خشم و خروش نوجوانان و دانش آموزان در مقابله با نظام سلطه و استکبار ستیزی این ملت، به گوش جهانیان رسید.

فرزندان عزیزم؛ امسال در این برهه حساس که با دسیسه چینی دشمنان این آب و خاک روزهای تلخی برای همگان رقم خورده است، برای ما معلمان و خانواده های شما بزنگاهی است تا بیش از گذشته نگاه خود را به شما دانش آموزان عزیز معطوف  بداریم. شما نونهالان امروز، درختان تنومند باغ سبز فردای ایرانید که رشد و بالندگی تان سایه سار همگان خواهد شد.

استقلال، آزادی و توسعه ی جمهوری اسلامی  ایران در گرو جهاد شما در سنگر دانش و علم آموزی است در این سنگر بمانید که دشمنان قسم خورده این آب و خاک برای گوشه گوشه این خاک دندان تیز کرده اند.

سلاح امروز شما در ادامه مسیر دانش آموزانی که در سیزدهم آبان ماه 1357  خط خون شان تا امروز امتداد یافته، علم آموزی است و اهریمنان زمانه از میهن دوستی و وطن پرستی تان ملول گشته و  به ستوه خواهند آمد.

ما همه خدمتگزاران شما در مجموعه مدارس سما بر این باوریم که مدرسه باید محیط امن تحصیل و تهذیب برای شما باشد و در این روزها حراست و حفاظت از امنیت و آرامش شما، سرلوحه وظایف ما شده است.

ضمن تبریک و تهنیت این روز بزرگ و حماسه ماندگار یوم الله سیزدهم آبان ماه، توفیقات روزافزون شما فرزندان عزیزم را از خدای متعال خواستارم.

در مسیر دانش اندوزی، در پناه امن الهی، کوشا و مهذّب بمانید. 

انتهای پیام /

کد خبر: 1158491

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =