رفسنجان میزبان نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری

شهر رفسنجان از 21 آبان به مدت دو هفته میزبان بیست و دومین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری خواهد بود.

به گزارش گروه علم و فناوری باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بیست و دومین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری همزمان با هفته ترویج علم و سال جهانی علوم پایه از تاریخ 21 آبان الی 4 آذر 1401 به میزبانی دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان و با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان دایر می‌شود.

براساس این گزارش، در این نمایشگاه 53 اثر شامل: گران‎کش‌ها، الحیل‌ها، نجوم و فیزیک در دو بخش علوم و فناوری‌های قدیم ایران و علوم و فناوری‌های جدید به نمایش در می‌آید.

شایان ذکر است، مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری در رفسنجان ساعت 8:30 صبح روز شنبه 21 آبان در محل دانشگاه ولی عصر رفسنجان به آدرس ابتدای بلوار ولایت، دانشگاه ولی عصر (عج)، ساختمان شهدای گمنام برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا 4 آذر 1401 به مدت دو هفته همه روزه از ساعت 8:30 الی ۱3 و 14 الی 18 پذیرای علاقه‌مندان علم و فناوری خواهد بود.

بازدید از بیست و دومین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری برای تمام علاقه‌مندان رفسنجان و دیگر شهرهای اطراف «رایگان» بوده و این عزیزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین هماهنگی جهت بازدید از نمایشگاه با شماره 034-31312429 تماس بگیرند.

کد خبر: 1158759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =