جلال زاده: قطعا باید با اغتشاشگران برخورد قانونی شود

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قطعا باید با اغتشاشگران برخورد قانونی شود؛ در این میان تدابیری انجام می‌شود تا آنهایی که اعتراض دارند طبق موازین قانونی فرصتی برایشان فراهم شود تا اعتراضشان را مسالمت‌آمیز به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه ۱۷ آبان ماه) با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا در تهران از تعدادی مجروحان نیروی انتظامی سروان تورج اردلان، ستوان دوم علی سبزی، گروهبان یکم حمید رضائی فرد و ستوان سوم اباالفضل سلیمی عیادت و دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید:

دستور اژه‌ای برای رسیدگی به پرونده عناصر اصلی اغتشاشات

در این دیدار مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس و همچنین ابراهیم رضائی  نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

جلال زاده در جریان عیادت از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی که در اغتشاشات اخیر مجروح شده اند، ضمن دلجویی از آنان، گفت: در تمام دنیا مردم و قانون پشتیبان حافظان امنیت هستند لذا از روزهای اول، ضمن حمایت از نیروی انتظامی که با سعه صدر و مدارا در صحنه، با آنهایی که مرز قانون و اعتراض را رد کردند و با برخی از افرادی که در خیابان دست به اغتشاش زنند مقابله می کنند، در مجلس با صدور بیانیه‌ای که به امضاء ۲۳۰ تن از نمایندگان رسید از حافظان امنیت و فراجا حمایت کردیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در جلساتی که با دستگاه های اصلی کشور مانند وزارت کشور، اطلاعات، سپاه و بسیج، صداسیما و دیگر دستگاه ها برگزار شد، تاکید بر مدارا با مردم بود نه با اغتشاشگر، ضدانقلاب و آنهایی که دست به اسلحه می برند. اقدام آن‌ها موجب شد افرادی با اسلحه گرم مورد هدف قرار بگیرند یا در حوادثی مانند کرج که ماموران فراجا با اینکه مسلح بودند دست به اسلحه نبردند اما چاقو و قمه خوردند که نشان می دهد پلیس ما با مدارا رفتار می کند.

وی اظهار کرد: مردم انتظارشان از نظام، حفظ آرامش و امنیت در جامعه است لذا قطعا باید با اغتشاشگران برخورد قانونی شود؛ در این میان تدابیری انجام می‌شود تا آنهایی که اعتراض دارند طبق موازین قانونی فرصتی برایشان فراهم شود تا اعتراضشان را مسالمت‌آمیز به گوش مسئولان برسانند.

جلال زاده گفت: روزی نیست که در بهارستان قشری حضور نداشته باشند و اعتراض نکنند که نمایندگان در بین آنها حاضر شده و به امورشان رسیدگی می کنند؛ امیدواریم با تلاشی که صورت گرفته ناامنی ها کاهش یابد و دوباره کشور به روزهای عادی خودش بازگردد و اقتصاد، آموزش، درمان و همه امور روال سابق خود را طی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =